AQUA CUP 2016

Razem z Klubem Piłkarskim „Górnik Wałbrzych” jesteśmy organizatorami II już AQUA CUP czyli turnieju piłkarskiego dla najmłodszych w dwóch kategoriach wiekowych. Całość odbędzie się na przełomie kwietnia i maja (a więc ostatni weekend miesiąca) na boiskach przy ul. Ratuszowej .

 

1. Rozgrywki prowadzi  Organizator Turnieju ? KP GÓRNIK WAŁBRZYCH

2. Zawody  będą się odbywały zgodnie z przepisami FIFA i regulaminem PZPN

3. Sędziowie. Mecze będą prowadzone przez sędziów stowarzyszonych przy OZPN.

4. Kategorie i Drużyny. Zespoły rozpoczynają grę z następującą ilością zawodników:

a) kategoria ? U 9 – rocznik 2007 i młodsi                       ? 7 zawodników w tym bramkarz

b) kategoria ? U 11 – rocznik 2005                                     ? 7 zawodników w tym bramkarz

Liczba zawodników rezerwowych jest dowolna.

5. Trener/Kierownik drużyny. Każdej drużynie musi towarzyszyć trener/kierownik drużyny starszy niż 18 lat. Przed turniejem obowiązkiem trenera/kierownika jest oddanie do sekretariatu turnieju listy graczy (nazwisko i imię, data urodzenia, stały numer na koszulce). Trener/Kierownik drużyny jest odpowiedzialny za zachowanie zawodników, nie tylko na terenie stadionów, ale również w innych miejscach będących do ich dyspozycji.

6. Kategorie wiekowe:

U9 – rocznik 2007

U11 – rocznik 2005

 

Wszyscy zawodnicy muszą posiadać aktualna legitymację szkolną lub inny dokument tożsamości do okazania na żądanie oraz aktualne badania lekarskie.

7. Czas gry.  Rozgrywki będą prowadzone w 2 grupach wiekowych:

a) kategoria U 9 – 2 x 12 min.

b) kategoria U 11 – 2 x 12 min.

8. Punktacja drużyn. Ranking ustala się sumując punkty zdobyte w poszczególnych meczach:

? zwycięstwo: 3 punkty

? remis:            1 punkt

? porażka:        0 punktów

W przypadku równej ilości punktów w grupie  o kolejności decyduje:

a) wynik spotkania bezpośredniego

b) różnica bramek

c) ilość strzelonych bramek

d) losowanie

9. System rozgrywek. W 1-szym dniu turnieju rozgrywki będą prowadzone w grupach eliminacyjnych systemem w grupach. W 2-gim dniu turnieju wyznaczone zostaną nowe grupy, a przydział drużyn uzależniony będzie od miejsca w grupach eliminacyjnych, tzn. drużyny z 1-szego miejsca trafią do jednej grupy, drużyny, które zajmą drugie miejsca ? do drugiej, drużyny z 3-cich miejsc do kolejnej grupy, a drużyny z 4 miejsc trafią do czwartej grupy.  Rozgrywki w nowych grupach również będą prowadzone systemem ?każdy z każdym?.

10.  Każda drużyna musi posiadać jednakowy strój sportowy. W przypadku podobnych strojów grających drużyn sędzia decyduje o założeniu znaczników  przez jeden zespół  (koszulki znaczniki ? zapewnia organizator).

11. Miejsce rozgrywek. Turniej zostanie rozegrany na obiektach sportowych znajdujących się na terenie Kompleksu Aqua Zdrój w Wałbrzychu przy ul. Ratuszowa 6:

  • 2 boiska trawiaste – 62m x 50m
    • 2 boiska ze sztuczną nawierzchnią 62m x 50m

11.  Po każdym meczu sędzia zgłasza komisji turnieju zawodników, którzy zdobyli bramki i otrzymali czerwona kartkę. Zawodnik, która otrzyma czerwona kartkę nie będzie mógł wystąpić w następnym meczu. Sędziowie również po zakończonych zawodach podają numer najlepszego bramkarza i zawodnika meczu, o ile są tacy w tych zawodach.

12. Kary stosowane w turnieju dla zawodników wszystkich kategorii:

? kary minutowe: 3, 5, 10 minut

? kara za nie sportowe zachowanie podczas gry (czerwona kartka)

13.  Zmiany zawodników dla wszystkich grup odbywają się w sposób tzw. ?lotny?, zgłaszając przy tym sędziemu.

14.  Drużyny muszą być przed swoim meczem rozgrzane i przygotowane do gry w wyznaczonym czasie. Czas oczekiwania na drużynę wynosi 5 minut. Jeśli drużyna  nie stawi się na boisku w tym czasie zostaje odgwizdany walkower.

15.  Sprawy sporne. Od decyzji sędziego na boisku nie ma odwołania. W przypadku innych spraw spornych, kierownik drużyny wnosi pisemny protest do komisji turnieju do 15 minut po meczu. Decyzja komisji  w sprawach nie ujętych regulaminem jest wiążąca. Odwołania rozstrzyga przewodniczący komisji odwoławczej.

16. W przypadku nie przewidzianych okoliczności, komisja turnieju może zmienić plan zawodów.

17.  Drużyny biorące udział w turnieju  muszą posiadać ważne  ubezpieczenie zawodników opłacone przez  swój klub. Organizator nie bierze odpowiedzialności za szkody powstałe przez zawodników w czasie turnieju, a odpowiedzialność finansową ponosi opiekun (trener/kierownik) drużyny .

18. Warunki uczestnictwa. Aby wziąć udział w turnieju konieczne jest przesłanie na e-mail  tomaszdurajczyk@wp.pl formularza zgłoszeniowego oraz wpłata wpisowego w wysokości 450 PLN/drużyna w terminie do 22 kwiecień 2016 r.

Osoba do kontaktu: Tomasz Durajczyk ? 603-03-87-27

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DLA DRUŻYN

KARTA ZGŁOSZENIOWA DRUŻYNY

Podziel się ze znajomymi

2013 Wszelkie prawa zastrzeżone przez AQUA-ZDRÓJ Sp. z o.o.- Wdrożenie www.960pixels.pl