Fitness

Godziny otwarcia strefy Fitness
pon – pt 6.00 – 22.00
sob – niedz 6.00 – 22.00

Nasza strefa Fitness to bogaty wachlarz różnorodnych zajęć, tak, by każdy z Państwa znalazł coś odpowiedniego dla siebie. Różne formy Aerobiku to szeroka gama zajęć od tanecznych, poprzez wzmacniające aż do mentalno-relaksacyjnych. Nasza urozmaicona oferta zaspokoi najbardziej wysmakowane gusta form fitness, a wyspecjalizowana kadra instruktorska doradzi, zmotywuje i zaspokoi Państwa potrzeby. Wszystkie zajęcia prowadzone będą przy użyciu najlepszej jakości specjalistycznego sprzętu takiego jak: stepy, maty, piłki lekarskie i gimnastyczne, taśmy oraz hantle. Poniżej zamieszczamy szczegółowy opis dostępnych u nas zajęć. Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi cennikami zajęć fitness.

Grafik zajęć Strefy Sport

Grafik zajęć Strefy Fitness
Godziny Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
8:00
9:00 Fit MamaKasia D. Joga FitMariola Fit MamaKasia D. PilatesEdyta StretchingMariola
10:00 ZumbaMonika ZumbaMonika
11:00 TrampolinyMonika TrampolinyMonika
15:00
16:00 StretchingMariola Dance for fitMariola Joga FitMariola Body CrossRoksana
17:00 Latino FitKarolina ABTDorota Kocjan Fit BodyJustyna PilatesEdyta Jędrne pośladki/płaski brzuch Asia
18:00 Shape – wyzwanieRoksana Perfect Body by KasiaKasia P. Metamorfoza by RoksFitRoksana Trening funkcjonalnyDorota Kocjan TrampolinyMonika
19:00 TrampolinyKasia P. PilatesEdyta Cellulit StopDorota Krajewska Latino FitKarolina Zumba Monika
20:00 Jumping RopeIwona Power FitJustyna Brazylijskie pośladki/płaski brzuchIwona TrampolinyKasia P.

Ze względu na komfort ćwiczeń na sali fitness podczas zajęć wzmacniających może przebywać maksymalnie 35 osób.

 

Opisy zajęć w strefie Fitness

ABT
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 17:00 Dorota Kocjan

ABT – ćwiczenia w formie wzmacniania dolnych partii ciała. Kształtowanie smukłych ud, kształtowanie pupy i wyrzeźbionego brzucha. Zajęcia przeznaczone dla pań które chcą poprawić wygląd brzucha, nóg i pośladków. Ze względu na prostą formę oraz średnią intensywność będą to idealne zajęcia dla osób początkujacych.

Body Cross
Dzień Godzina Instruktor
piątek 16:00 Roksana

Body Cross – trening inspirowany CrossFitem oraz treningiem funkcjonalnym charakteryzujący się dużą intensywnością oraz wielowarstwowością ćwiczeń (ćwiczenia siłowe + aeroby). Trening korzystnie wpływa na wzmocnienie całego ciała gdyż angażuje wszystkie rodzaje włókien mięśniowych w odróżnieniu od tradycyjnych metod treningowych angażuje zarówno mięśnie głębokie jak i centralny gorset mięśniowy. Przy regularnych treningach wzmocnisz sylwetkę i ładnie zarysujesz mięśnie. Trening zarówno dla kobiet jak mężczyzn.

Brazylijskie Pośladki/płaski brzuch
Dzień Godzina Instruktor
środa 20:00 Iwona

Brazylijskie Pośladki/płaski brzuch – trening na brazylijskie pośladki zainspirowany został charakterystycznym atutem ciał brazylijek, czyli kształtną i jędrną pupą. Jeśli tez marzysz o takich pośladkach, te zajęcia z pewnością pomogą Ci osiągnąć ten cel. Ćwiczenia wykonywane podczas zajęć w dużym stopniu angażują również mięśnie brzucha. Ćwicząc regularnie zaobserwujesz różnicę w wyglądzie już po 2 miesiącach

Cellulit Stop
Dzień Godzina Instruktor
środa 19:00 Dorota Krajewska

Cellulit Stop – to zestaw ćwiczeń modelujących brzuch, pośladki, biodra i uda. Zapobiegające nierównomiernemu rozłożeniu tkanki tłuszczowej. Nastawione na zniwelowanie nadmiaru wody z organizmu. Na zajęciach ćwiczenia wykonywane są naprzemiennie ze średnią intensywnością, co pobudza przepływ limfy i usuwanie toksyn. Zajęcia gwarantują ładną sylwetkę i zadowolenie z samej siebie.

Dance for fit
Dzień Godzina Instruktor
środa 16:00 Mariola

Dance for fit – idealna forma aktywności dla osób, które lubią choreografię. Zajęcia utrzymujące ogólnorozwojowy, sportowy charakter, które z pewnością wniosą w Twoje życie nową energię. Wpłyną również korzystnie na układ nerwowy.

Fit Body
Dzień Godzina Instruktor
środa 17:00 Justyna

Fit Body – na tych zajęciach angażowane do pracy są mięśnie całego ciała, sprawiając, że staje się ono mocne oraz wyrzeźbione. Tempo zajęć jest umiarkowana, ale duża liczba powtórzeń może uczynić trening intensywniejszym. Wykorzystywane są różnorodne sprzęty: hantle, obciążenia na nogi, piłki itp.

Fit Mama
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 9:00 Kasia D.
środa 9:00 Kasia D.

Fit Mama - zajęcia z dziećmi to zestaw ćwiczeń wzmacniających dla kobiet pragnących wrócić do formy i upragnionej sylwetki. Część ćwiczeń wykonywana jest z dzieckiem, które stanowi doskonałe obciążenie, część z akcesoriami fitness, a pozostała część to forma zabawy. Zajęcia skoncentrowane są na szybki powrót Mam do formy i ułatwienie im funkcjonowania w codziennym życiu (bez bólu pleców itp), dlatego skupiamy się na wzmacnianiu mięśni brzucha, mięśni dna miednicy oraz mięśni grzbietu (ćwiczenia stabilizujące). Oprócz tego, poprzez wspólną aktywność i kontakt fizyczny z dzieckiem, wzrasta więź pomiędzy rodzicem a dzieckiem. Kładziemy nacisk na niwelowanie wad postawy u dzieci, edukację poprawnego noszenia itp.

Jędrne pośladki/płaski brzuch
Dzień Godzina Instruktor
piątek 17:00 Asia

Jędrne pośladki/płaski brzuch – trening, w którym skupimy się na kształtowaniu mięśni brzucha i pośladków. Część aerobowa zapewni spalanie tkanki tłuszczowej, natomiast druga część ma na celu spłaszczenie i wyrzeźbienie brzucha, podniesienie i uwydatnienie pośladków. Zajęcia kończą się rozciągnięciem mięśni i przyjemnym relaksem.

Joga Fit
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 9:00 Mariola
czwartek 16:00 Mariola

Joga Fit – elementy jogi w fitnessowej oprawie. Zajęcia opierają się na pracy z własnym ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzą do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtują piękną, smukłą sylwetkę, poprawiając samopoczucie i stan zdrowia.

Jumping Rope
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 20:00 Iwona

Jumping rope – część „cardio”, czyli intensywne spalanie w miejscu (trucht, step, pajace, skakanka) przeplatana jest z częścią „shape” (mi. przysiady, wykroki). Zajęcia o wysokiej intensywności, które pomogą Ci pozbyć się zbędnych kg i sprawią, że ciało będzie smuklejsze.

Latino Fit
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 17:00 Karolina
czwartek 19:00 Karolina

Latino Fit – gorące rytmy, rozkołysane biodra i energia. Tak w skrócie można opisać zajęcia, które poprowadzi dla Was nasza instruktorka. Karolina, która od dziecka trenowała taniec towarzyski połączyła swoją pasję z fit stylem życia. W programie zajęć wzmacnianie i modelowanie ciała, jak i ćwiczenia poprawiające koordynacje ruchową. Daj się ponieść radości płynącej z tańca i spal w przyjemny sposób mnóstwo kalorii. Zajęcia fitness z elementami tańców latynoamerykańskich (Samba, Cha Cha, Salsa, Jive, Bachata)

Metamorfoza by RoksFit
Dzień Godzina Instruktor
środa 18:00 Roksana

Metamorfoza by RoksFit – to autorski program treningowy w którym otrzymasz zbiór najlepszych zestawów treningowych, w których będziemy wykorzystywać m.in gumy treningowe, rowerki, fitboll, kamagony i sztangi.

Perfect Body by Kasia
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 18:00 Kasia P.

Perfect Body by Kasia – program autorski nastawiony na modelowanie całego ciała. Idealna forma aktywności dla osób odchudzających się, ponieważ przyspiesza przemianę materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu; wzmacnia mięśnie całego ciała, czyniąc je gibkim.

Pilates
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 19:00 Edyta
czwartek 9:00 Edyta
czwartek 17:00 Edyta

Pilates- to specjalny zestaw odpowiednio dobranych ćwiczeń, przeznaczonych dla osób w każdym wieku, na różnym poziomie sprawności ruchowej. Korzyści wynikające z treningu Pilates: – ćwiczenia znacznie wysmuklają sylwetkę, sprawiają, ze ginie brzuszek i tkanka tłuszczowa – wzmacniana i zwiększana jest siła wszystkich mięśni, a w szczególności mięśni brzucha, bioder, pośladków i pleców – ciało staje się sprężyste, giętkie i elastyczne – ćwiczenia poprawiają także nastrój i samopoczucie – ćwiczenia rozluźniają mięśnie ramion, karku i pleców – niwelowane są nagromadzone naprężenia, co przy silnym stresie ma wręcz działanie kojące.

Power Fit
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 20:00 Justyna

Power Fit – to intensywny trening całego ciała, podczas którego ćwiczenia siłowe przeplatane są elementami cardio lub interwałami. Efektem ćwiczeń jest spalenie większej ilości tkanki tłuszczowej oraz ukształtowanie sylwetki. Trening ten pobudza wydzielanie endorfin i gwarantuje poprawę jakości snu.

Shape – wyzwanie
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 18:00 Roksana

Shape – wyzwanie – podczas jednej sesji treningowej możesz spalić nawet do 1000 kcal. Dzięki zastosowaniu wielu metod treningowych m.in aerobox, hi-lo z tradycyjnymi ćwiczeniami wzmacniającymi osiągniesz smukłą talie, płaski brzuch jędrne pośladki, zgrabne nogi bez grama cellulitu. Oprócz efektów w wyglądzie poprawisz swoją kondycję i wytrzymałość. Podejmij wyzwanie i przyłącz się do teamu RoksFit.

Stretching
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 16:00 Mariola
piątek 9:00 Mariola

Stretching – siła, kondycja i zdrowie. Zajęcia uwalniają od napięć, dają psychiczne odprężenie, lepszy przepływ energii, wzmacniają układ nerwowy, poprawiają ogólną kondycję fizyczną.

Trampoliny
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 19:00 Kasia P.
czwartek 20:00 Kasia P.
piątek 18:00 Monika

Trampoliny – są doskonałą formą aktywności fizycznej, która daje maksymalną efektywność. Co więcej to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dozą dobrego humoru. Trening na trampolinach poprawia kondycję, modeluje sylwetkę i wyzwala endorfiny.

Trening funkcjonalny
Dzień Godzina Instruktor
czwartek 18:00 Dorota Kocjan

Trening funkcjonalny – gwarantuje zwiększenie wytrzymałości oraz elastyczności mięśni, poprawę kondycji oraz zdolności motorycznych. A wszystko to, przy zastosowaniu ćwiczeń bazujących na ruchach naśladujących codzienne zachowania i czynności. Ze względu na wysoki poziom intensywności, trening ten przeznaczony jest dla osób, które wcześniej już ćwiczyły. Uwaga – trening idealny również dla panów.

Zumba
Dzień Godzina Instruktor
piątek 19:00 Monika
sobota 10:00 Monika
niedziela 10:00 Monika

Zumba  – to połączenie elementów tańca latynoskiego oraz aerobiku. Łatwa choreografia sprawi, że poczujesz się jak gwiazda, poprawisz swoją koordynację ruchową, pamięć, a przy tym spalisz w przyjemny sposób mnóstwo kalorii.

 

 

 

 

Podziel się ze znajomymi

2013 Wszelkie prawa zastrzeżone przez AQUA-ZDRÓJ Sp. z o.o.- Wdrożenie www.960pixels.pl