Fitness

Godziny otwarcia strefy Fitness
pon – pt 6.00 – 22.00
sob – niedz 6.00 – 22.00

Nasza strefa Fitness to bogaty wachlarz różnorodnych zajęć, tak, by każdy z Państwa znalazł coś odpowiedniego dla siebie. Różne formy Aerobiku to szeroka gama zajęć od tanecznych, poprzez wzmacniające aż do mentalno-relaksacyjnych. Nasza urozmaicona oferta zaspokoi najbardziej wysmakowane gusta form fitness, a wyspecjalizowana kadra instruktorska doradzi, zmotywuje i zaspokoi Państwa potrzeby. Wszystkie zajęcia prowadzone będą przy użyciu najlepszej jakości specjalistycznego sprzętu takiego jak: stepy, maty, piłki lekarskie i gimnastyczne, taśmy oraz hantle. Poniżej zamieszczamy szczegółowy opis dostępnych u nas zajęć. Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi cennikami zajęć fitness.

Grafik zajęć Strefy Sport

Zmiana grafiku fitness na długi weekend majowy – szczegóły na www.aqua-zdroj.pl/godziny-otwarcia-dlugi-weekend-majowy

 

Grafik zajęć Strefy Fitness
Godziny Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
8:00
9:00 Joga FitMariola StretchingMariola
10:00 Fit MamaKasia B. Fit MamaKasia B. Fit MamaKasia B. ZumbaMonika ZumbaMonika
11:00 TrampolinyMonika TrampolinyMonika
13:00 Aktywne 9 miesięcyKasia B. Aktywne 9 miesięcyKasia B.
15:45 Zdrowe plecy*Edyta/Gosia Zdrowe plecy*Edyta/Gosia
16:00 StretchingMariola Dance for fitMariola Joga FitMariola Body CrossRoksana
17:00 Latino FitKarolina ABTDorota Kocjan NOWOŚĆ! Strong by Zumba® Dagmara R. PilatesEdyta Jędrne pośladki/płaski brzuch Asia
18:00 NOWOŚĆ! Fit&StrongRoksana NOWOŚĆ! Projekt bikini 2018Kasia P.Ashtanga Joga*Patrycja NOWOŚĆ! Fat KillerPatryk Trening funkcjonalnyDorota KocjanAshtanga Joga*Patrycja TrampolinyJulka
19:00 TrampolinyKasia P. PilatesEdyta Cellulit StopDorota Krajewska Latino FitKarolina Zumba Monika
20:00 Jumping RopeIwona NOWOŚĆ! PUMP – sztangiEwelina Sz. Brazylijskie pośladki/płaski brzuchIwona TrampolinyKasia P. NOWOŚĆ! PUMP – sztangiEwelina Sz.

Ze względu na komfort ćwiczeń na sali fitness podczas zajęć może przebywać maksymalnie 35 osób.

* Zajęcia odbywają się w Centrum Odnowy i Rehabilitacji SPORT&SPA. Zapisy:

- Ashtanga Joga, tel. 602 356 722, e-mail: ashtangayogastudio@mail.com

- Zdrowe plecy, tel. (74) 660 93 21, e-mail: odnowa@aqua-zdroj.pl  

Opisy zajęć w Aqua Zdrój Squash&Fitness Center

ABT
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 17:00 Dorota Kocjan

ABT – ćwiczenia w formie wzmacniania dolnych partii ciała. Kształtowanie smukłych ud, kształtowanie pupy i wyrzeźbionego brzucha. Zajęcia przeznaczone dla pań które chcą poprawić wygląd brzucha, nóg i pośladków. Ze względu na prostą formę oraz średnią intensywność będą to idealne zajęcia dla osób początkujacych.

Aktywne 9 miesięcy
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 13:00 Kasia B.
czwatek 13:00 Kasia B.

Aktywne 9 miesięcy

Body Cross
Dzień Godzina Instruktor
piątek 16:00 Roksana

Body Cross – trening inspirowany CrossFitem oraz treningiem funkcjonalnym charakteryzujący się dużą intensywnością oraz wielowarstwowością ćwiczeń (ćwiczenia siłowe + aeroby). Trening korzystnie wpływa na wzmocnienie całego ciała gdyż angażuje wszystkie rodzaje włókien mięśniowych w odróżnieniu od tradycyjnych metod treningowych angażuje zarówno mięśnie głębokie jak i centralny gorset mięśniowy. Przy regularnych treningach wzmocnisz sylwetkę i ładnie zarysujesz mięśnie. Trening zarówno dla kobiet jak mężczyzn.

Brazylijskie Pośladki/płaski brzuch
Dzień Godzina Instruktor
środa 20:00 Iwona

Brazylijskie Pośladki/płaski brzuch – trening na brazylijskie pośladki zainspirowany został charakterystycznym atutem ciał brazylijek, czyli kształtną i jędrną pupą. Jeśli tez marzysz o takich pośladkach, te zajęcia z pewnością pomogą Ci osiągnąć ten cel. Ćwiczenia wykonywane podczas zajęć w dużym stopniu angażują również mięśnie brzucha. Ćwicząc regularnie zaobserwujesz różnicę w wyglądzie już po 2 miesiącach

Cellulit Stop
Dzień Godzina Instruktor
środa 19:00 Dorota Krajewska

Cellulit Stop – to zestaw ćwiczeń modelujących brzuch, pośladki, biodra i uda. Zapobiegające nierównomiernemu rozłożeniu tkanki tłuszczowej. Nastawione na zniwelowanie nadmiaru wody z organizmu. Na zajęciach ćwiczenia wykonywane są naprzemiennie ze średnią intensywnością, co pobudza przepływ limfy i usuwanie toksyn. Zajęcia gwarantują ładną sylwetkę i zadowolenie z samej siebie.

Dance for fit
Dzień Godzina Instruktor
środa 16:00 Mariola

Dance for fit – idealna forma aktywności dla osób, które lubią choreografię. Zajęcia utrzymujące ogólnorozwojowy, sportowy charakter, które z pewnością wniosą w Twoje życie nową energię. Wpłyną również korzystnie na układ nerwowy.

Fat Killer
Dzień Godzina Instruktor
środa 18:00 Patryk

Fat Killer (pogromca tłuszczu) - to autorski program treningowy Patryka, który angażuje do pracy całe ciało. Opiera się na ćwiczeniach szybkich i złożonych oraz interwałowym tempie. Łączy ćwiczenia siłowe z aerobowymi. Jednym słowem praca nad sylwetką w kompleksowy sposób. Można spodziewać się solidnego wycisku.

Fit Mama
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 10:00 Kasia B.
środa 10:00 Kasia B.
piątek 10:00 Kasia B.

Fit Mama – zajęcia z dziećmi to zestaw ćwiczeń wzmacniających dla kobiet pragnących wrócić do formy i upragnionej sylwetki. Część ćwiczeń wykonywana jest z dzieckiem, które stanowi doskonałe obciążenie, część z akcesoriami fitness, a pozostała część to forma zabawy. Zajęcia skoncentrowane są na szybki powrót Mam do formy i ułatwienie im funkcjonowania w codziennym życiu (bez bólu pleców itp), dlatego skupiamy się na wzmacnianiu mięśni brzucha, mięśni dna miednicy oraz mięśni grzbietu (ćwiczenia stabilizujące). Oprócz tego, poprzez wspólną aktywność i kontakt fizyczny z dzieckiem, wzrasta więź pomiędzy rodzicem a dzieckiem. Kładziemy nacisk na niwelowanie wad postawy u dzieci, edukację poprawnego noszenia itp.

Fit&Strong
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 18:00 Roksana

Fit&Strong - podczas treningu wzmacniane są ramiona, brzuch, nogi oraz spalana jest tkanka tłuszczowa. W trakcie treningu wykorzystywane są wolne ciężary. Po miesiącu regularnych ćwiczeń zobaczysz pierwsze efekty.

Jędrne pośladki/płaski brzuch
Dzień Godzina Instruktor
piątek 17:00 Asia

Jędrne pośladki/płaski brzuch – trening, w którym skupimy się na kształtowaniu mięśni brzucha i pośladków. Część aerobowa zapewni spalanie tkanki tłuszczowej, natomiast druga część ma na celu spłaszczenie i wyrzeźbienie brzucha, podniesienie i uwydatnienie pośladków. Zajęcia kończą się rozciągnięciem mięśni i przyjemnym relaksem.

Joga Fit
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 9:00 Mariola
czwartek 16:00 Mariola

Joga Fit – elementy jogi w fitnessowej oprawie. Zajęcia opierają się na pracy z własnym ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzą do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtują piękną, smukłą sylwetkę, poprawiając samopoczucie i stan zdrowia.

Jumping Rope
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 20:00 Iwona

Jumping rope – część „cardio”, czyli intensywne spalanie w miejscu (trucht, step, pajace, skakanka) przeplatana jest z częścią „shape” (mi. przysiady, wykroki). Zajęcia o wysokiej intensywności, które pomogą Ci pozbyć się zbędnych kg i sprawią, że ciało będzie smuklejsze.

Latino Fit
Dzień Godzina Instruktor
czwartek 19:00 Karolina

Latino Fit – gorące rytmy, rozkołysane biodra i energia. Tak w skrócie można opisać zajęcia, które poprowadzi dla Was nasza instruktorka. Karolina, która od dziecka trenowała taniec towarzyski połączyła swoją pasję z fit stylem życia. W programie zajęć wzmacnianie i modelowanie ciała, jak i ćwiczenia poprawiające koordynacje ruchową. Daj się ponieść radości płynącej z tańca i spal w przyjemny sposób mnóstwo kalorii. Zajęcia fitness z elementami tańców latynoamerykańskich (Samba, Cha Cha, Salsa, Jive, Bachata)

Pilates
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 19:00 Edyta
czwartek 17:00 Edyta

Pilates- to specjalny zestaw odpowiednio dobranych ćwiczeń, przeznaczonych dla osób w każdym wieku, na różnym poziomie sprawności ruchowej. Korzyści wynikające z treningu Pilates: – ćwiczenia znacznie wysmuklają sylwetkę, sprawiają, ze ginie brzuszek i tkanka tłuszczowa – wzmacniana i zwiększana jest siła wszystkich mięśni, a w szczególności mięśni brzucha, bioder, pośladków i pleców – ciało staje się sprężyste, giętkie i elastyczne – ćwiczenia poprawiają także nastrój i samopoczucie – ćwiczenia rozluźniają mięśnie ramion, karku i pleców – niwelowane są nagromadzone naprężenia, co przy silnym stresie ma wręcz działanie kojące.

Projekt Bikini 2018
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 18:00 Kasia P.

Projekt Bikini 2018 – skuteczny program treningowy starannie opracowany przez trenera personalnego nastawiony na modelowanie sylwetki. W programie m.in. ćwiczenia wzmacniające zarówno z ciężarem własnego ciała jak i obciążeniem zewnętrznym, ruchy funkcjonalne, ćwiczenia izolowane na dana partię mięśniową.

PUMP – sztangi
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 20:00 Ewelina Sz.
piatek 20:00 Ewelina Sz.

PUMP – sztangi- to trening z wykorzystaniem sztangi o różnych obciążeniach, mający na celu spalanie tkanki tłuszczowej, jak również wzmacnianie i kształtowanie mięśni całego ciała. Dzięki zastosowaniu sztangi o zmiennym ciężarze, trening PUMP umożliwia dostosowanie intensywności wysiłku do indywidualnych możliwości każdego uczestnika zajęć. Miłośnikami tej formy zajęć są zarówno kobiety jak i mężczyźni w każdym wieku.

Stretching
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 16:00 Mariola
piątek 9:00 Mariola

Stretching – siła, kondycja i zdrowie. Zajęcia uwalniają od napięć, dają psychiczne odprężenie, lepszy przepływ energii, wzmacniają układ nerwowy, poprawiają ogólną kondycję fizyczną.

Strong by Zumba®
Dzień Godzina Instruktor
środa 17:00  Dagmara R.

Strong by Zumba® – to zajęcia łączące w sobie ruchy taneczne z intensywnym treningiem interwałowym. Muzyka towarzysząca treningom Strong by Zumba idealnie współgra z ćwiczeniami wykonywanymi przez uczestników zajęć. Efekty Strong by Zumba to m.in. wzmocnienie mięśni całego ciała oraz wyrzeźbiona, smukła sylwetka.

Trampoliny
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 19:00 Kasia P.
czwartek 20:00 Kasia P.
piątek 18:00 Julka
sobota 11:00 Monika
niedziela 11:00 Monika

Trampoliny – są doskonałą formą aktywności fizycznej, która daje maksymalną efektywność. Co więcej to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dozą dobrego humoru. Trening na trampolinach poprawia kondycję, modeluje sylwetkę i wyzwala endorfiny.

Trening funkcjonalny
Dzień Godzina Instruktor
czwartek 18:00 Dorota Kocjan

Trening funkcjonalny – gwarantuje zwiększenie wytrzymałości oraz elastyczności mięśni, poprawę kondycji oraz zdolności motorycznych. A wszystko to, przy zastosowaniu ćwiczeń bazujących na ruchach naśladujących codzienne zachowania i czynności. Ze względu na wysoki poziom intensywności, trening ten przeznaczony jest dla osób, które wcześniej już ćwiczyły. Uwaga – trening idealny również dla panów.

Zumba
Dzień Godzina Instruktor
piątek 19:00 Monika
sobota 10:00 Monika
niedziela 10:00 Monika

Zumba  – to połączenie elementów tańca latynoskiego oraz aerobiku. Łatwa choreografia sprawi, że poczujesz się jak gwiazda, poprawisz swoją koordynację ruchową, pamięć, a przy tym spalisz w przyjemny sposób mnóstwo kalorii.

Opisy zajęć w Centrum Odnowy i Rehabilitacji SPORT&SPA

Ashtanga Joga
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 18:00 Patrycja
czwartek 18:00 Patrycja

Ashtanga Joga – jest systemem filozofii indyjskiej zajmującym się związkami pomiędzy ciałem a umysłem. Ashtanga to system jogi przekazany współczesnemu światu przez Sri K. Pattabhi Joisa (1915-2009). Ta dynamiczna praktyka synchronizująca oddech i ruch (vinyasa) wytwarza wewnętrzne ciepło, które oczyszcza ciało. To trening fizyczny i umysłowy dający równowagę emocjonalną i duchową. Praktykę można rozpocząć niezależnie od stopnia zaawansowania. Zajęcia poprowadzi Patrycja Tatuśko, na co dzień praktykująca Ashtanga Vinyasa Jogę. Ukończyła akredytowany przez Yoga Alliance kurs nauczycielski Ashtanga Vinyasa Yoga u Basi Lipskiej-Larsen.

Zdrowe plecy
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 15:45 Edyta/Gosia
czwartek 15:45 Edyta/Gosia

Zdrowe plecy – Gimnastyka skierowana jest do osób, które chcą usprawnić swoje ciało poprzez ogólnorozwojowe ćwiczenia o nieco mniejszej intensywności niż typowe zajęcia fitness. Nasze zajęcia są doskonałym sposobem utrzymania dobrej kondycji, siły mięśniowej i prawidłowej ruchomości stawów dla: osób w średnim wieku lub starszych, osób cierpiących na bóle pleców, osób spędzających dużo czasu w pozycji siedzącej (pracownicy biurowi, kierowcy), osób w każdym wieku, jako rehabilitacja po operacjach kręgosłupa lub innych zabiegach operacyjnych w drodze powrotu do stanu sprzed zabiegu. 45 minut ćwiczeń podzielone jest na rozgrzewkę przy muzyce, część główną (na macie) nacelowaną głównie na ćwiczenia mięśni brzucha, grzbietu i kończyn oraz część końcową – rozciąganie, wyciszanie. Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych fizjoterapeutów.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podziel się ze znajomymi

2013 Wszelkie prawa zastrzeżone przez AQUA-ZDRÓJ Sp. z o.o.- Wdrożenie www.960pixels.pl