Fitness

Godziny otwarcia strefy Fitness
pon – pt 6.00 – 22.00
sob – niedz 6.00 – 22.00

Nasza strefa Fitness to bogaty wachlarz różnorodnych zajęć, tak, by każdy z Państwa znalazł coś odpowiedniego dla siebie. Różne formy Aerobiku to szeroka gama zajęć od tanecznych, poprzez wzmacniające aż do mentalno-relaksacyjnych. Nasza urozmaicona oferta zaspokoi najbardziej wysmakowane gusta form fitness, a wyspecjalizowana kadra instruktorska doradzi, zmotywuje i zaspokoi Państwa potrzeby. Wszystkie zajęcia prowadzone będą przy użyciu najlepszej jakości specjalistycznego sprzętu takiego jak: stepy, maty, piłki lekarskie i gimnastyczne, taśmy oraz hantle. Poniżej zamieszczamy szczegółowy opis dostępnych u nas zajęć. Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi cennikami zajęć fitness.

Grafik zajęć Strefy Sport

 

Grafik zajęć Strefy Fitness
Godziny Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
8:00
9:00 Joga FitMariola StretchingMariola
10:00 Fit MamaKasia B. Fit MamaKasia B. ZumbaMonikaPower Vinyasa Yoga*Patrycja ZumbaMonika
11:00 TrampolinyIwona TrampolinyMonika
15:00
15:45 Zdrowe plecy*Edyta/Gosia Zdrowe plecy*Edyta/Gosia
16:00 StretchingMariola Dance for fitMariola Joga FitMariola
17:00 Fit BeatPaulina ABTDorota Kocjan PilatesEdyta Płaski brzuchDorota
18:00 Fit&StrongRoksana PilatesEdytaAshtanga Joga*Patrycja TabataJulka Trening obwodowyDorota KocjanAshtanga Joga*Patrycja TrampolinyIwona
19:00 TrampolinyJulka Latino FitKarolina SpinningMarcin Latino FitKarolina Acrobatic FitnessKasia
20:00 Jumping RopeIwonaAqua Fit**Justyna godz. 20:10 PUMP – sztangiEwelina Sz. Jumping RopeIwonaAqua Fit**Justyna TrampolinyJulka godz. 20:10 PUMP – sztangiEwelina Sz.

Ze względu na komfort ćwiczeń na sali fitness podczas zajęć może przebywać maksymalnie 35 osób.

* Zajęcia odbywają się w Centrum Odnowy i Rehabilitacji SPORT&SPA. Zapisy:

– Ashtanga Joga, Power Vinyasa Joga tel. 602 356 722, e-mail: ashtangayogastudio@mail.com

– Zdrowe plecy, tel. (74) 660 93 21, e-mail: odnowa@aqua-zdroj.pl

** Zajęcia odbywają się w Parku Wodnym. Zapisy:

– bezpośrednio w kasie basenowej

– mailowo: basen@aqua-zdroj.pl

Opisy zajęć w Aqua Zdrój Squash&Fitness Center

ABT
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 17:00 Dorota Kocjan

ABT – ćwiczenia w formie wzmacniania dolnych partii ciała. Kształtowanie smukłych ud, kształtowanie pupy i wyrzeźbionego brzucha. Zajęcia przeznaczone dla pań które chcą poprawić wygląd brzucha, nóg i pośladków. Ze względu na prostą formę oraz średnią intensywność będą to idealne zajęcia dla osób początkujacych.

Acrobatic Fitness
Dzień Godzina Instruktor
piątek 19:00 Kasia

Acrobatic Fitness

Dance for fit
Dzień Godzina Instruktor
środa 16:00 Mariola

Dance for fit – idealna forma aktywności dla osób, które lubią choreografię. Zajęcia utrzymujące ogólnorozwojowy, sportowy charakter, które z pewnością wniosą w Twoje życie nową energię. Wpłyną również korzystnie na układ nerwowy.

Fit Beat
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 17:00 Paulina

Fit Beat wszechstronny trening przeznaczony dla osób o różnym stopniu zaawansowania. Połączenie muzyki z ruchem gwarantuje świetną zabawę oraz dużą dawkę endorfin. Zajęcia ułatwią spalanie kalorii, a tym samym wyszczuplą sylwetkę oraz poprawią kondycję. W porównaniu do klasycznego treningu cardio, zastosowanie dodatkowego sprzętu (np. hantli, stepów) wpływa na uzyskanie lepszych rezultatów w krótszym czasie.

Fit Mama
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 10:00 Kasia B.
środa 10:00 Kasia B.

Fit Mama – zajęcia z dziećmi to zestaw ćwiczeń wzmacniających dla kobiet pragnących wrócić do formy i upragnionej sylwetki. Część ćwiczeń wykonywana jest z dzieckiem, które stanowi doskonałe obciążenie, część z akcesoriami fitness, a pozostała część to forma zabawy. Zajęcia skoncentrowane są na szybki powrót Mam do formy i ułatwienie im funkcjonowania w codziennym życiu (bez bólu pleców itp), dlatego skupiamy się na wzmacnianiu mięśni brzucha, mięśni dna miednicy oraz mięśni grzbietu (ćwiczenia stabilizujące). Oprócz tego, poprzez wspólną aktywność i kontakt fizyczny z dzieckiem, wzrasta więź pomiędzy rodzicem a dzieckiem. Kładziemy nacisk na niwelowanie wad postawy u dzieci i edukację poprawnego noszenia.

Joga Fit
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 9:00 Mariola
czwartek 16:00 Mariola

Joga Fit – elementy jogi w fitnessowej oprawie. Zajęcia opierają się na pracy z własnym ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzą do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtują piękną, smukłą sylwetkę, poprawiając samopoczucie i stan zdrowia.

Jumping Rope
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 20:00 Iwona
środa 20:00 Iwona

Jumping rope – część „cardio”, czyli intensywne spalanie w miejscu (trucht, step, pajace, skakanka) przeplatana jest z częścią „shape” (mi. przysiady, wykroki). Zajęcia o wysokiej intensywności, które pomogą Ci pozbyć się zbędnych kg i sprawią, że ciało będzie smuklejsze.

Latino Fit
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 19:00 Karolina
czwartek 19:00 Karolina

Latino Fit – gorące rytmy, rozkołysane biodra i energia. Tak w skrócie można opisać zajęcia, które poprowadzi dla Was nasza instruktorka. Karolina, która od dziecka trenowała taniec towarzyski połączyła swoją pasję z fit stylem życia. W programie zajęć wzmacnianie i modelowanie ciała, jak i ćwiczenia poprawiające koordynacje ruchową. Daj się ponieść radości płynącej z tańca i spal w przyjemny sposób mnóstwo kalorii. Zajęcia fitness z elementami tańców latynoamerykańskich (Samba, Cha Cha, Salsa, Jive, Bachata)

Pilates
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 18:00 Edyta
czwartek 17:00 Edyta

Pilates– to specjalny zestaw odpowiednio dobranych ćwiczeń, przeznaczonych dla osób w każdym wieku, na różnym poziomie sprawności ruchowej. Korzyści wynikające z treningu Pilates: – ćwiczenia znacznie wysmuklają sylwetkę, sprawiają, ze ginie brzuszek i tkanka tłuszczowa – wzmacniana i zwiększana jest siła wszystkich mięśni, a w szczególności mięśni brzucha, bioder, pośladków i pleców – ciało staje się sprężyste, giętkie i elastyczne – ćwiczenia poprawiają także nastrój i samopoczucie – ćwiczenia rozluźniają mięśnie ramion, karku i pleców – niwelowane są nagromadzone naprężenia, co przy silnym stresie ma wręcz działanie kojące.

Płaski brzuch
Dzień Godzina Instruktor
piątek 17:00 Dorota

Płaski brzuch

PUMP – sztangi
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 20:10 Ewelina Sz.
piatek 20:10 Ewelina Sz.

PUMP – sztangi– to trening z wykorzystaniem sztangi o różnych obciążeniach, mający na celu spalanie tkanki tłuszczowej, jak również wzmacnianie i kształtowanie mięśni całego ciała. Dzięki zastosowaniu sztangi o zmiennym ciężarze, trening PUMP umożliwia dostosowanie intensywności wysiłku do indywidualnych możliwości każdego uczestnika zajęć. Miłośnikami tej formy zajęć są zarówno kobiety jak i mężczyźni w każdym wieku.

Spinning
Dzień Godzina Instruktor
środa 19:00 Marcin

Spinning – zajęcia na rowerach stacjonarnych. Przeznaczone dla wszystkich amatorów jazdy na rowerze w każdym wieku. To połączenie treningu grupowego z kolarskim na specjalistycznych rowerach. Intensywny wysiłek w motywującej się nawzajem grupie, przy dobrej muzyce. Indoor Cycling pozwala na optymalną kontrolę wysiłku i szybkie osiągnięcie celu. Jest zupełnie bezpieczny, odciąża stawy, wskutek czego ryzyko kontuzji jest minimalne. To jazda po wyimaginowanych trasach do energicznej muzyki i ogromna satysfakcja po zakończonym treningu.

Stretching
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 16:00 Mariola
piątek 9:00 Mariola

Stretching – siła, kondycja i zdrowie. Zajęcia uwalniają od napięć, dają psychiczne odprężenie, lepszy przepływ energii, wzmacniają układ nerwowy, poprawiają ogólną kondycję fizyczną.

Fit Beat
Dzień Godzina Instruktor
środa 18:00 Julka

Tabata– ćwiczenia aerobowe i wzmcniające wykonywane w seriach w zmiennym tempie oraz na różnym poziomie intensywności, doskonale poprawiające wydolność kształtujące sylwetkę. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką, po której następuje część główna (interwał) i kończą się wyciszeniem (cool down). Jest to niezwykle skuteczna forma spalania tkanki tłuszczowej i modelowania ciała. Intensywny i profesjonalny trening, który jednocześnie wyzwala ogromną dawkę hormonów szczęścia.

Trampoliny
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 19:00 Julka
czwartek 20:00 Julka
piątek 18:00 Iwona
sobota 11:00 Iwona
niedziela 11:00 Monika

Trampoliny – są doskonałą formą aktywności fizycznej, która daje maksymalną efektywność. Co więcej to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dozą dobrego humoru. Trening na trampolinach poprawia kondycję, modeluje sylwetkę i wyzwala endorfiny.

Trening obwodowy
Dzień Godzina Instruktor
czwartek 18:00 Dorota Kocjan

Trening funkcjonalny – gwarantuje zwiększenie wytrzymałości oraz elastyczności mięśni, poprawę kondycji oraz zdolności motorycznych. A wszystko to, przy zastosowaniu ćwiczeń bazujących na ruchach naśladujących codzienne zachowania i czynności. Ze względu na wysoki poziom intensywności, trening ten przeznaczony jest dla osób, które wcześniej już ćwiczyły. Uwaga – trening idealny również dla panów.

Zumba
Dzień Godzina Instruktor
sobota 10:00 Monika
niedziela 10:00 Monika

Zumba  – to połączenie elementów tańca latynoskiego oraz aerobiku. Łatwa choreografia sprawi, że poczujesz się jak gwiazda, poprawisz swoją koordynację ruchową, pamięć, a przy tym spalisz w przyjemny sposób mnóstwo kalorii.

Opisy zajęć w Centrum Odnowy i Rehabilitacji SPORT&SPA

Ashtanga Joga
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 18:00 Patrycja
czwartek 18:00 Patrycja

Ashtanga Joga – jest systemem filozofii indyjskiej zajmującym się związkami pomiędzy ciałem a umysłem. Ashtanga to system jogi przekazany współczesnemu światu przez Sri K. Pattabhi Joisa (1915-2009). Ta dynamiczna praktyka synchronizująca oddech i ruch (vinyasa) wytwarza wewnętrzne ciepło, które oczyszcza ciało. To trening fizyczny i umysłowy dający równowagę emocjonalną i duchową. Praktykę można rozpocząć niezależnie od stopnia zaawansowania. Zajęcia poprowadzi Patrycja Tatuśko, na co dzień praktykująca Ashtanga Vinyasa Jogę. Ukończyła akredytowany przez Yoga Alliance kurs nauczycielski Ashtanga Vinyasa Yoga u Basi Lipskiej-Larsen.

Power Vinyasa Yoga
Dzień Godzina Instruktor
sobota 10:00 Patrycja

Power Vinyasa Yoga – wzmacnia ciało i uspokaja umysł. Power Vinyasa Yoga jest dynamiczną, atletyczną ale również medytacyjną formą jogi. Połączenie płynnego ruchu ze świadomym oddechem wprowadza osobę praktykującą w stan medytacji, pozwalając odnaleźć jej głębię siebie. Power joga stawia wyzwania fizyczne jednocześnie mocno transformując nasze wewnętrzne życie. PVY jest praktyką równowagi, przeplata ćwiczone asany pozycjami równoważącymi, wzmacnia ciało i odblokowuje przepływ energii. Fizyczne wzmocnienie poprzez praktykę na macie umożliwia nam głębsze odczucie i poznanie własnego ciała i emocji.

Zdrowe plecy
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 15:45 Edyta/Gosia
czwartek 15:45 Edyta/Gosia

Zdrowe plecy – Gimnastyka skierowana jest do osób, które chcą usprawnić swoje ciało poprzez ogólnorozwojowe ćwiczenia o nieco mniejszej intensywności niż typowe zajęcia fitness. Nasze zajęcia są doskonałym sposobem utrzymania dobrej kondycji, siły mięśniowej i prawidłowej ruchomości stawów dla: osób w średnim wieku lub starszych, osób cierpiących na bóle pleców, osób spędzających dużo czasu w pozycji siedzącej (pracownicy biurowi, kierowcy), osób w każdym wieku, jako rehabilitacja po operacjach kręgosłupa lub innych zabiegach operacyjnych w drodze powrotu do stanu sprzed zabiegu. 45 minut ćwiczeń podzielone jest na rozgrzewkę przy muzyce, część główną (na macie) nacelowaną głównie na ćwiczenia mięśni brzucha, grzbietu i kończyn oraz część końcową – rozciąganie, wyciszanie. Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych fizjoterapeutów.

Opisy zajęć w Parku Wodnym

Aqua Fit
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 20:00 Justyna
środa 20:00 Justyna

Aqua Fit – to połączenie aerobiku w wodzie z ćwiczeniami wzmacniającymi oraz elementami pływania. Ćwiczenia odbywają się na głębokim basenie (tor 1) z użyciem pasów wypornościowych oraz specjalistycznego sprzętu do wzmacniania poszczególnych partii mięśniowych. Podczas 55 minutowego treningu:będziesz świetnie się bawić, wysmuklisz swoją sylwetkę, ujędrnisz poszczególne partie mięśniowe, odciążysz kręgosłup i zwiększysz zakres swoich ruchów, zgubisz centymetry i poprawisz wydolność swojego organizmu, poprawisz koordynację ruchową i wzmocnisz mięśnie głębokie, uwolnisz endorfiny i zwiększysz odporność na stres i choroby. Jest to świetny trening dla całego ciała, ponieważ zaangażowane są rozmaite partie mięśni. Dzięki temu poprawisz wygląd swojej sylwetki, a aerobowy typ zajęć zapewni utratę wagi bez ryzyka doznania kontuzji. Twój kręgosłup oraz stawy będą odciążone, a opór wody z użyciem hantli i wypornościowych obciążników to balsam dla Twojej skóry. Serdecznie zapraszamy! Rezerwacji można dokonać osobiście przy kasie Parku Wodnego lub na adres e-mail: basen@aqua-zdroj.pl. Ilość miejsc ograniczona, przed zapisaniem koniecznie zapoznaj się z regulaminem dostępnym na stronie: www.aqua-zdroj.pl/nowe-zajecia-aqua-fit

 

 

Podziel się ze znajomymi

2013 Wszelkie prawa zastrzeżone przez AQUA-ZDRÓJ Sp. z o.o.- Wdrożenie www.960pixels.pl