Fitness

Godziny otwarcia strefy Fitness
pon – pt 6.00 – 22.00
sob – niedz 6.00 – 22.00

Nasza strefa Fitness to bogaty wachlarz różnorodnych zajęć, tak, by każdy z Państwa znalazł coś odpowiedniego dla siebie. Różne formy Aerobiku to szeroka gama zajęć od tanecznych, poprzez wzmacniające aż do mentalno-relaksacyjnych. Nasza urozmaicona oferta zaspokoi najbardziej wysmakowane gusta form fitness, a wyspecjalizowana kadra instruktorska doradzi, zmotywuje i zaspokoi Państwa potrzeby. Wszystkie zajęcia prowadzone będą przy użyciu najlepszej jakości specjalistycznego sprzętu takiego jak: stepy, maty, piłki lekarskie i gimnastyczne, taśmy oraz hantle. Poniżej zamieszczamy szczegółowy opis dostępnych u nas zajęć. Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi cennikami zajęć fitness.

Grafik zajęć Strefy Sport

Grafik zajęć Strefy Fitness
Godziny Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
8:00
9:00 Joga FitMariola Fit MamaKasia B. PilatesEdyta StretchingMariola
10:00 Morning WorkoutKasia B. ZumbaMonika ZumbaMonika
11:00 TrampolinyMonika TrampolinyMonika
15:45 Zdrowe plecy*Edyta/Gosia Zdrowe plecy*Edyta/Gosia
16:00 StretchingMariola Dance for fitMariola Joga FitMariola Body CrossRoksana
17:00 Latino FitKarolina ABTDorota Kocjan Fit BallKasia D. PilatesEdyta Jędrne pośladki/płaski brzuch Asia
18:00 Shape – wyzwanieRoksanaKangoo jumps®*Monika Perfect Body by KasiaKasia P.Ashtanga Joga*Patrycja Metamorfoza by RoksFitRoksana Trening funkcjonalnyDorota KocjanAshtanga Joga*Patrycja TrampolinyJulka
19:00 TrampolinyKasia P.Stretching*Monika PilatesEdyta Cellulit StopDorota Krajewska Latino FitKarolina Zumba Monika
20:00 Jumping RopeIwonaKangoo jumps®*Monika Power StepKasia D. Brazylijskie pośladki/płaski brzuchIwona TrampolinyKasia P.

Ze względu na komfort ćwiczeń na sali fitness podczas zajęć może przebywać maksymalnie 35 osób.

* Zajęcia odbywają się w Centrum Odnowy i Rehabilitacji SPORT&SPA. Zapisy:

- Kangoo Jumps®, Stretching, kontakt@kangoofit.pl, tel: 502842601, www.kangoofit.pl, www.facebook.com/KFwroclaw

- Ashtanga Joga, tel. 602 356 722, e-mail: ashtangayogastudio@mail.com

- Zdrowe plecy, tel. (74) 660 93 21, e-mail: odnowa@aqua-zdroj.pl  

Opisy zajęć w Aqua Zdrój Squash&Fitness Center

ABT
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 17:00 Dorota Kocjan

ABT – ćwiczenia w formie wzmacniania dolnych partii ciała. Kształtowanie smukłych ud, kształtowanie pupy i wyrzeźbionego brzucha. Zajęcia przeznaczone dla pań które chcą poprawić wygląd brzucha, nóg i pośladków. Ze względu na prostą formę oraz średnią intensywność będą to idealne zajęcia dla osób początkujacych.

Body Cross
Dzień Godzina Instruktor
piątek 16:00 Roksana

Body Cross – trening inspirowany CrossFitem oraz treningiem funkcjonalnym charakteryzujący się dużą intensywnością oraz wielowarstwowością ćwiczeń (ćwiczenia siłowe + aeroby). Trening korzystnie wpływa na wzmocnienie całego ciała gdyż angażuje wszystkie rodzaje włókien mięśniowych w odróżnieniu od tradycyjnych metod treningowych angażuje zarówno mięśnie głębokie jak i centralny gorset mięśniowy. Przy regularnych treningach wzmocnisz sylwetkę i ładnie zarysujesz mięśnie. Trening zarówno dla kobiet jak mężczyzn.

Brazylijskie Pośladki/płaski brzuch
Dzień Godzina Instruktor
środa 20:00 Iwona

Brazylijskie Pośladki/płaski brzuch – trening na brazylijskie pośladki zainspirowany został charakterystycznym atutem ciał brazylijek, czyli kształtną i jędrną pupą. Jeśli tez marzysz o takich pośladkach, te zajęcia z pewnością pomogą Ci osiągnąć ten cel. Ćwiczenia wykonywane podczas zajęć w dużym stopniu angażują również mięśnie brzucha. Ćwicząc regularnie zaobserwujesz różnicę w wyglądzie już po 2 miesiącach

Cellulit Stop
Dzień Godzina Instruktor
środa 19:00 Dorota Krajewska

Cellulit Stop – to zestaw ćwiczeń modelujących brzuch, pośladki, biodra i uda. Zapobiegające nierównomiernemu rozłożeniu tkanki tłuszczowej. Nastawione na zniwelowanie nadmiaru wody z organizmu. Na zajęciach ćwiczenia wykonywane są naprzemiennie ze średnią intensywnością, co pobudza przepływ limfy i usuwanie toksyn. Zajęcia gwarantują ładną sylwetkę i zadowolenie z samej siebie.

Dance for fit
Dzień Godzina Instruktor
środa 16:00 Mariola

Dance for fit – idealna forma aktywności dla osób, które lubią choreografię. Zajęcia utrzymujące ogólnorozwojowy, sportowy charakter, które z pewnością wniosą w Twoje życie nową energię. Wpłyną również korzystnie na układ nerwowy.

Fit Ball
Dzień Godzina Instruktor
środa 17:00 Kasia D.

Fit Ball – zajęcia wzmacniające z piłką. Ćwiczymy równowagę i siłę z pomocą sprzętu odciążającego kręgosłup i stawy. Na zajęciach wymodelujesz pośladki, uda i brzuch oraz pozbędziesz się tkanki tłuszczowej. Trening przeznaczony jest dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania.

Fit Mama
Dzień Godzina Instruktor
środa 09:00 Kasia B.

Fit Mama – zajęcia z dziećmi to zestaw ćwiczeń wzmacniających dla kobiet pragnących wrócić do formy i upragnionej sylwetki. Część ćwiczeń wykonywana jest z dzieckiem, które stanowi doskonałe obciążenie, część z akcesoriami fitness, a pozostała część to forma zabawy. Zajęcia skoncentrowane są na szybki powrót Mam do formy i ułatwienie im funkcjonowania w codziennym życiu (bez bólu pleców itp), dlatego skupiamy się na wzmacnianiu mięśni brzucha, mięśni dna miednicy oraz mięśni grzbietu (ćwiczenia stabilizujące). Oprócz tego, poprzez wspólną aktywność i kontakt fizyczny z dzieckiem, wzrasta więź pomiędzy rodzicem a dzieckiem. Kładziemy nacisk na niwelowanie wad postawy u dzieci, edukację poprawnego noszenia itp.

Jędrne pośladki/płaski brzuch
Dzień Godzina Instruktor
piątek 17:00 Asia

Jędrne pośladki/płaski brzuch – trening, w którym skupimy się na kształtowaniu mięśni brzucha i pośladków. Część aerobowa zapewni spalanie tkanki tłuszczowej, natomiast druga część ma na celu spłaszczenie i wyrzeźbienie brzucha, podniesienie i uwydatnienie pośladków. Zajęcia kończą się rozciągnięciem mięśni i przyjemnym relaksem.

Joga Fit
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 9:00 Mariola
czwartek 16:00 Mariola

Joga Fit – elementy jogi w fitnessowej oprawie. Zajęcia opierają się na pracy z własnym ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzą do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtują piękną, smukłą sylwetkę, poprawiając samopoczucie i stan zdrowia.

Jumping Rope
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 20:00 Iwona

Jumping rope – część „cardio”, czyli intensywne spalanie w miejscu (trucht, step, pajace, skakanka) przeplatana jest z częścią „shape” (mi. przysiady, wykroki). Zajęcia o wysokiej intensywności, które pomogą Ci pozbyć się zbędnych kg i sprawią, że ciało będzie smuklejsze.

Latino Fit
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 17:00 Karolina
czwartek 19:00 Karolina

Latino Fit – gorące rytmy, rozkołysane biodra i energia. Tak w skrócie można opisać zajęcia, które poprowadzi dla Was nasza instruktorka. Karolina, która od dziecka trenowała taniec towarzyski połączyła swoją pasję z fit stylem życia. W programie zajęć wzmacnianie i modelowanie ciała, jak i ćwiczenia poprawiające koordynacje ruchową. Daj się ponieść radości płynącej z tańca i spal w przyjemny sposób mnóstwo kalorii. Zajęcia fitness z elementami tańców latynoamerykańskich (Samba, Cha Cha, Salsa, Jive, Bachata)

Metamorfoza by RoksFit
Dzień Godzina Instruktor
środa 18:00 Roksana

Metamorfoza by RoksFit – to autorski program treningowy w którym otrzymasz zbiór najlepszych zestawów treningowych, w których będziemy wykorzystywać m.in gumy treningowe, rowerki, fitboll, kamagony i sztangi.

Morning Workout
Dzień Godzina Instruktor
piątek 10:00 Kasia B.

Morning Workout

Perfect Body by Kasia
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 18:00 Kasia P.

Perfect Body by Kasia – program autorski nastawiony na modelowanie całego ciała. Idealna forma aktywności dla osób odchudzających się, ponieważ przyspiesza przemianę materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu; wzmacnia mięśnie całego ciała, czyniąc je gibkim.

Pilates
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 19:00 Edyta
czwartek 9:00 Edyta
czwartek 17:00 Edyta

Pilates- to specjalny zestaw odpowiednio dobranych ćwiczeń, przeznaczonych dla osób w każdym wieku, na różnym poziomie sprawności ruchowej. Korzyści wynikające z treningu Pilates: – ćwiczenia znacznie wysmuklają sylwetkę, sprawiają, ze ginie brzuszek i tkanka tłuszczowa – wzmacniana i zwiększana jest siła wszystkich mięśni, a w szczególności mięśni brzucha, bioder, pośladków i pleców – ciało staje się sprężyste, giętkie i elastyczne – ćwiczenia poprawiają także nastrój i samopoczucie – ćwiczenia rozluźniają mięśnie ramion, karku i pleców – niwelowane są nagromadzone naprężenia, co przy silnym stresie ma wręcz działanie kojące.

Power Step
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 20:00 Kasia D.

Power Step – zajęcia aerobowe na platformie. Doskonale wysmuklają sylwetkę i pozwalają na szybką utratę tkanki tłuszczowej. Proste kroki choreograficzne, doskonała zabawa połączone ze wzmacnianiem wszystkich partii mięśniowych. Trening przeznaczony dla wszystkich, bez względu na stopień zaawansowania.

Shape – wyzwanie
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 18:00 Roksana

Shape – wyzwanie – podczas jednej sesji treningowej możesz spalić nawet do 1000 kcal. Dzięki zastosowaniu wielu metod treningowych m.in aerobox, hi-lo z tradycyjnymi ćwiczeniami wzmacniającymi osiągniesz smukłą talie, płaski brzuch jędrne pośladki, zgrabne nogi bez grama cellulitu. Oprócz efektów w wyglądzie poprawisz swoją kondycję i wytrzymałość. Podejmij wyzwanie i przyłącz się do teamu RoksFit.

Stretching
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 16:00 Mariola
piątek 9:00 Mariola

Stretching – siła, kondycja i zdrowie. Zajęcia uwalniają od napięć, dają psychiczne odprężenie, lepszy przepływ energii, wzmacniają układ nerwowy, poprawiają ogólną kondycję fizyczną.

Trampoliny
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 19:00 Kasia P.
czwartek 20:00 Kasia P.
piątek 18:00 Julka
sobota 11:00 Monika
niedziela 11:00 Monika

Trampoliny – są doskonałą formą aktywności fizycznej, która daje maksymalną efektywność. Co więcej to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dozą dobrego humoru. Trening na trampolinach poprawia kondycję, modeluje sylwetkę i wyzwala endorfiny.

Trening funkcjonalny
Dzień Godzina Instruktor
czwartek 18:00 Dorota Kocjan

Trening funkcjonalny – gwarantuje zwiększenie wytrzymałości oraz elastyczności mięśni, poprawę kondycji oraz zdolności motorycznych. A wszystko to, przy zastosowaniu ćwiczeń bazujących na ruchach naśladujących codzienne zachowania i czynności. Ze względu na wysoki poziom intensywności, trening ten przeznaczony jest dla osób, które wcześniej już ćwiczyły. Uwaga – trening idealny również dla panów.

Zumba
Dzień Godzina Instruktor
piątek 19:00 Monika
sobota 10:00 Monika
niedziela 10:00 Monika

Zumba  – to połączenie elementów tańca latynoskiego oraz aerobiku. Łatwa choreografia sprawi, że poczujesz się jak gwiazda, poprawisz swoją koordynację ruchową, pamięć, a przy tym spalisz w przyjemny sposób mnóstwo kalorii.

Opisy zajęć w Centrum Odnowy i Rehabilitacji SPORT&SPA

Ashtanga Joga
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 18:00 Patrycja
czwartek 18:00 Patrycja

Ashtanga Joga – jest systemem filozofii indyjskiej zajmującym się związkami pomiędzy ciałem a umysłem. Ashtanga to system jogi przekazany współczesnemu światu przez Sri K. Pattabhi Joisa (1915-2009). Ta dynamiczna praktyka synchronizująca oddech i ruch (vinyasa) wytwarza wewnętrzne ciepło, które oczyszcza ciało. To trening fizyczny i umysłowy dający równowagę emocjonalną i duchową. Praktykę można rozpocząć niezależnie od stopnia zaawansowania. Zajęcia poprowadzi Patrycja Tatuśko, na co dzień praktykująca Ashtanga Vinyasa Jogę. Ukończyła akredytowany przez Yoga Alliance kurs nauczycielski Ashtanga Vinyasa Yoga u Basi Lipskiej-Larsen.

Kangoo jumps®
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 18:00, 20:00 Monika

Kangoo jumps® – to trening stworzony dla całego ciała, kształtujący mięśnie oraz zwiększający kondycję fizyczną. Do tego rodzaju zajęć wykorzystywane są buty wyposażone w specjalną sprężynę. Zawierają one system IPS, który zapewnia pełne bezpieczeństwo podczas skakania. Kangoo Jumps® jest treningiem plyometrycznym dlatego zajęcia nie powodują tzw. zakwasów. Przez co są idealne dla początkujących. Kangoo Jumps® jest to trening przedziałowy, motywujący, stworzony dla całego organizmu. Kształtuje on i tonizuje mięśnie oraz poprawia i zwiększa kondycję. Na zajęciach prezentowany jest program Kangoo PowerTM, który opiera się na kilku prostych ruchach przy czym złożoność i poziom intensywności treningu rośnie z każdymi nowymi zajęciami. Dzięki zastosowaniu ćwiczeń plyometrycznych program jest odpowiedni absolutnie dla każdego.

Stretching
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 19:00 Monika

Stretching – to kompozycja ćwiczeń rozciągających określone partie naszego ciała. Zajęcia dedykowane są dla każdego niezależnie od wieku. Regularne rozciąganie uelastycznia mięśnie, poprawia gibkość stawów. Redukuje napięcie mięśni powstałe w wyniku intensywnego treningu, siedzącego trybu życia czy stresu. Przede wszystkim systematyczny stretching pozwala na zwiększenie zakresów naszego ciała. Wykonywanie tych ćwiczeń zmniejsza ryzyko kontuzji i co równie ważne wzmacnia nasze ciało.

Zdrowe plecy
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 15:45 Edyta/Gosia
czwartek 15:45 Edyta/Gosia

Zdrowe plecy – Gimnastyka skierowana jest do osób, które chcą usprawnić swoje ciało poprzez ogólnorozwojowe ćwiczenia o nieco mniejszej intensywności niż typowe zajęcia fitness. Nasze zajęcia są doskonałym sposobem utrzymania dobrej kondycji, siły mięśniowej i prawidłowej ruchomości stawów dla: osób w średnim wieku lub starszych, osób cierpiących na bóle pleców, osób spędzających dużo czasu w pozycji siedzącej (pracownicy biurowi, kierowcy), osób w każdym wieku, jako rehabilitacja po operacjach kręgosłupa lub innych zabiegach operacyjnych w drodze powrotu do stanu sprzed zabiegu. 45 minut ćwiczeń podzielone jest na rozgrzewkę przy muzyce, część główną (na macie) nacelowaną głównie na ćwiczenia mięśni brzucha, grzbietu i kończyn oraz część końcową – rozciąganie, wyciszanie. Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych fizjoterapeutów.

Podziel się ze znajomymi

2013 Wszelkie prawa zastrzeżone przez AQUA-ZDRÓJ Sp. z o.o.- Wdrożenie www.960pixels.pl