Fitness

Godziny otwarcia strefy Fitness
pon – pt 6.00 – 22.00
sob – niedz 6.00 – 22.00

Nasza strefa Fitness to bogaty wachlarz różnorodnych zajęć, tak, by każdy z Państwa znalazł coś odpowiedniego dla siebie. Różne formy Aerobiku to szeroka gama zajęć od tanecznych, poprzez wzmacniające aż do mentalno-relaksacyjnych. Nasza urozmaicona oferta zaspokoi najbardziej wysmakowane gusta form fitness, a wyspecjalizowana kadra instruktorska doradzi, zmotywuje i zaspokoi Państwa potrzeby. Wszystkie zajęcia prowadzone będą przy użyciu najlepszej jakości specjalistycznego sprzętu takiego jak: stepy, maty, piłki lekarskie i gimnastyczne, taśmy oraz hantle. Poniżej zamieszczamy szczegółowy opis dostępnych u nas zajęć. Zachęcamy również do zapoznania się z naszym cennikiem zajęć fitness.

Grafik zajęć Strefy Sport

 

Grafik zajęć Strefy Fitness
Godziny Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
8:00
9:00 Joga FitMariola StretchingMariola
10:00 ZumbaMonika ZumbaMonika
15:45 Zdrowe plecy*Edyta/Gosia/Ania Zdrowe plecy*Edyta/Gosia/Ania
16:00 StretchingMariola Joga fitMariola
17:00 Fit BeatPaulina ABTDorota Fit BeatPaulina PilatesEdyta Płaski brzuchDorota
18:00 Fit&StrongRoksana PilatesEdyta TabataJulka PiloxingOla TrampolinyIwona
19:00 TrampolinyJulka Latino FitKarolina SpinningMarcin Latino FitKarolina
20:00 Trening powięziowyMarcin Aqua Fit**PaulinaPUMP – sztangiEwelina (godz. 20:10) StabiliacjaKrzysztof TrampolinyJulka godz. 20:10 PUMP – sztangiEwelina

Ze względu na komfort ćwiczeń na sali fitness podczas zajęć może przebywać maksymalnie 35 osób.

* Zajęcia odbywają się w Centrum Odnowy i Rehabilitacji SPORT&SPA. Zapisy:

– Zdrowe plecy, tel. (74) 660 93 21, e-mail: odnowa@aqua-zdroj.pl

** Zajęcia odbywają się w Parku Wodnym. Zapisy:

– bezpośrednio w kasie basenowej

– mailowo: basen@aqua-zdroj.pl

Opisy zajęć w Aqua Zdrój Squash&Fitness Center

ABT
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 17:00 Dorota Kocjan

ABT – ćwiczenia w formie wzmacniania dolnych partii ciała. Kształtowanie smukłych ud, kształtowanie pupy i wyrzeźbionego brzucha. Zajęcia przeznaczone dla pań które chcą poprawić wygląd brzucha, nóg i pośladków. Ze względu na prostą formę oraz średnią intensywność będą to idealne zajęcia dla osób początkujacych.

Dance for fit
Dzień Godzina Instruktor
środa 16:00 Mariola

Dance for fit – idealna forma aktywności dla osób, które lubią choreografię. Zajęcia utrzymujące ogólnorozwojowy, sportowy charakter, które z pewnością wniosą w Twoje życie nową energię. Wpłyną również korzystnie na układ nerwowy.

Fit Beat
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 17:00 Paulina
środa 17:00 Paulina

Fit Beat – wszechstronny trening przeznaczony dla osób o różnym stopniu zaawansowania. Połączenie muzyki z ruchem gwarantuje świetną zabawę oraz dużą dawkę endorfin. Zajęcia ułatwią spalanie kalorii, a tym samym wyszczuplą sylwetkę oraz poprawią kondycję. W porównaniu do klasycznego treningu cardio, zastosowanie dodatkowego sprzętu (np. hantli, stepów) wpływa na uzyskanie lepszych rezultatów w krótszym czasie.

Joga Fit
Dzień Godzina Instruktor
środa 16:00 Mariola
wtorek 9:00 Mariola

Joga Fit – elementy jogi w fitnessowej oprawie. Zajęcia opierają się na pracy z własnym ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzą do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtują piękną, smukłą sylwetkę, poprawiając samopoczucie i stan zdrowia.

Latino Fit
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 19:00 Karolina
czwartek 19:00 Karolina

Latino Fit – gorące rytmy, rozkołysane biodra i energia. Tak w skrócie można opisać zajęcia, które poprowadzi dla Was nasza instruktorka. Karolina, która od dziecka trenowała taniec towarzyski połączyła swoją pasję z fit stylem życia. W programie zajęć wzmacnianie i modelowanie ciała, jak i ćwiczenia poprawiające koordynacje ruchową. Daj się ponieść radości płynącej z tańca i spal w przyjemny sposób mnóstwo kalorii. Zajęcia fitness z elementami tańców latynoamerykańskich (Samba, Cha Cha, Salsa, Jive, Bachata)

Pilates
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 18:00 Edyta
czwartek 17:00 Edyta

Pilates– to specjalny zestaw odpowiednio dobranych ćwiczeń, przeznaczonych dla osób w każdym wieku, na różnym poziomie sprawności ruchowej. Korzyści wynikające z treningu Pilates: – ćwiczenia znacznie wysmuklają sylwetkę, sprawiają, ze ginie brzuszek i tkanka tłuszczowa – wzmacniana i zwiększana jest siła wszystkich mięśni, a w szczególności mięśni brzucha, bioder, pośladków i pleców – ciało staje się sprężyste, giętkie i elastyczne – ćwiczenia poprawiają także nastrój i samopoczucie – ćwiczenia rozluźniają mięśnie ramion, karku i pleców – niwelowane są nagromadzone naprężenia, co przy silnym stresie ma wręcz działanie kojące.

Piloxing
Dzień Godzina Instruktor
czwartek 18:00 Ola

Piloxing– to trening interwałowy, łączący elementy boksu, pilatesu i tańca. Zajęcia składają się z rozgrzewki, części głównej, podczas której wykonujemy kolejno kombinacje bokserskie, statyczne ćwiczenia pilates oraz proste choreografie taneczne. Na zakończenie wykonuje się ćwiczenia wzmacniające na matach ukierunkowane głównie na pracę mięśni pośladkowych, ud i brzucha. Łącząc wszystkie te elementy otrzymujemy kompletny trening interwałowy z elementami ćwiczeń wzmacniających, co zapewnia spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmacnianie mięśni. Preferuje się ćwiczenie na boso albo w skarpetkach antypoślizgowych (opcjonalnie) w celu podniesienia efektywności treningu oraz lepszego czucia podłoża w czasie wykonywania ćwiczeń równoważnych.

Płaski brzuch
Dzień Godzina Instruktor
piątek 17:00 Dorota

Płaski brzuch

PUMP – sztangi
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 20:10 Ewelina Sz.
piatek 20:10 Ewelina Sz.

PUMP – sztangi– to trening z wykorzystaniem sztangi o różnych obciążeniach, mający na celu spalanie tkanki tłuszczowej, jak również wzmacnianie i kształtowanie mięśni całego ciała. Dzięki zastosowaniu sztangi o zmiennym ciężarze, trening PUMP umożliwia dostosowanie intensywności wysiłku do indywidualnych możliwości każdego uczestnika zajęć. Miłośnikami tej formy zajęć są zarówno kobiety jak i mężczyźni w każdym wieku.

Spinning
Dzień Godzina Instruktor
środa 19:00 Marcin

Spinning – zajęcia na rowerach stacjonarnych. Przeznaczone dla wszystkich amatorów jazdy na rowerze w każdym wieku. To połączenie treningu grupowego z kolarskim na specjalistycznych rowerach. Intensywny wysiłek w motywującej się nawzajem grupie, przy dobrej muzyce. Indoor Cycling pozwala na optymalną kontrolę wysiłku i szybkie osiągnięcie celu. Jest zupełnie bezpieczny, odciąża stawy, wskutek czego ryzyko kontuzji jest minimalne. To jazda po wyimaginowanych trasach do energicznej muzyki i ogromna satysfakcja po zakończonym treningu.

Stabilizacja
Dzień Godzina Instruktor
środa 20:00 Krzysztof

Stabilizacja skupia się na trzech obszarach ciała:

– kończyna górna

– kończyna dolna

– odcinek lędźwiowy kręgosłupa czyli popularny CORE

DLACZEGO STABILIZACJA? Ponieważ dobra kontrola i stabilizacja w tych obszarach sprawia, że trening siłowy lub sportowy jest bezpieczniejszy. Uczymy się utrzymywać neutralne ustawienie kręgosłupa, trzymać ustawione łopatki, oraz panować nad naszymi nogami, które często nie pracują poprawnie przez brak odpowiedniej siły mięśni pośladkowych. Dla sportowców odpowiednie ustawieniu tułowia pozwala efektywniej przenosić energię, co sprawi, że będziesz szybszy lub skoczysz wyżej

Na każdym treningu ruszamy minimum dwie z tych 3 części, co sprawia, że treningi nie są łatwe i można się na nich naprawdę zmęczyć

Dodatkowymi plusami tego treningu są:

*Trening stabilizacji kręgosłupa lędźwiowego obejmuje trening mięśni brzucha, co może go wykształtować

*Trening stabilizacji kończyny górnej obejmuje trening pośladków, które według nas są jednymi z najważniejszych mięśni w naszym ciele

Stretching
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 16:00 Mariola
piątek 9:00 Mariola

Stretching – siła, kondycja i zdrowie. Zajęcia uwalniają od napięć, dają psychiczne odprężenie, lepszy przepływ energii, wzmacniają układ nerwowy, poprawiają ogólną kondycję fizyczną.

Tabata
Dzień Godzina Instruktor
środa 18:00 Julka

Tabata– ćwiczenia aerobowe i wzmcniające wykonywane w seriach w zmiennym tempie oraz na różnym poziomie intensywności, doskonale poprawiające wydolność kształtujące sylwetkę. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką, po której następuje część główna (interwał) i kończą się wyciszeniem (cool down). Jest to niezwykle skuteczna forma spalania tkanki tłuszczowej i modelowania ciała. Intensywny i profesjonalny trening, który jednocześnie wyzwala ogromną dawkę hormonów szczęścia.

Trampoliny
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 19:00 Julka
czwartek 20:00 Julka
piątek 18:00 Iwona

Trampoliny – są doskonałą formą aktywności fizycznej, która daje maksymalną efektywność. Co więcej to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dozą dobrego humoru. Trening na trampolinach poprawia kondycję, modeluje sylwetkę i wyzwala endorfiny.

Trening powięziowy
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 20:00 Marcin

Trening powięziowy – powięzie łączą mięśnie ze sobą wzdłuż kończyn oraz tułowia człowieka, tworząc w ten sposób wiele łańcuchów lub taśm. Pojęcie oraz koncepcję taśm anatomicznych stworzył amerykański terapeuta i anatom Thomas Myers. Ustalił on, że powięzie otaczają niczym sieć ciało człowieka z każdej strony. Ich właściwe napięcie oraz elastyczność sprawiają, że nasze ciało jest proste, stabilne i tworzy jednolitą całość. Dzięki taśmom powięziowym wykonujemy ruchy kończynami bądź ciałem, zachowując przy tym właściwą jego pozycję. Odpowiednio elastyczne i zarazem napięte łańcuchy anatomiczne są niezwykle ważne dla zdrowia, jakości poruszania się, rozkładu (przekazu) energii w naszym ciele.

Na treningu skupiamy się na odpowiednim rozciągnięciu całych łańcuchów anatomicznych a nie poszczególnych partii mięśniowych. W niektórych ćwiczeniach uczymy się napinania całej taśmy anatomicznej i „puszczania” tego napięcia, uwalniając energię z napięcia. Coś w stylu naciągnięcia gumy i puszczenia jej. Ta umiejętność jest bardzo pomocna w większości sportów. Trening ten ma również charakter terapeutyczny.

Co daje trening powięziowy: prewencja urazów, terapia kręgosłupa, znaczna poprawa cech motorycznych, poprawa mobilności, poprawa elastyczności, stabilizacja całego aparatu ruchu, działa antyzapalnie, poprawia wady postawy, przyspiesza reakcję i kontrolę nerwowo- mięśniową, doskonali symetrię ruchową, stymuluje produkcję kolagenu, polepsza propriocepcję, działa zbawiennie na problemy z tzw. celulitis

Zumba
Dzień Godzina Instruktor
sobota 10:00 Monika
niedziela 10:00 Monika

Zumba  – to połączenie elementów tańca latynoskiego oraz aerobiku. Łatwa choreografia sprawi, że poczujesz się jak gwiazda, poprawisz swoją koordynację ruchową, pamięć, a przy tym spalisz w przyjemny sposób mnóstwo kalorii.

Opisy zajęć w Centrum Odnowy i Rehabilitacji SPORT&SPA

Zdrowe plecy
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 15:45 Edyta/Gosia/Ania
czwartek 15:45 Edyta/Gosia/Ania

Zdrowe plecy – Gimnastyka skierowana jest do osób, które chcą usprawnić swoje ciało poprzez ogólnorozwojowe ćwiczenia o nieco mniejszej intensywności niż typowe zajęcia fitness. Nasze zajęcia są doskonałym sposobem utrzymania dobrej kondycji, siły mięśniowej i prawidłowej ruchomości stawów dla: osób w średnim wieku lub starszych, osób cierpiących na bóle pleców, osób spędzających dużo czasu w pozycji siedzącej (pracownicy biurowi, kierowcy), osób w każdym wieku, jako rehabilitacja po operacjach kręgosłupa lub innych zabiegach operacyjnych w drodze powrotu do stanu sprzed zabiegu. 45 minut ćwiczeń podzielone jest na rozgrzewkę przy muzyce, część główną (na macie) nacelowaną głównie na ćwiczenia mięśni brzucha, grzbietu i kończyn oraz część końcową – rozciąganie, wyciszanie. Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych fizjoterapeutów.

Opisy zajęć w Parku Wodnym

Aqua Fit
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 20:00 Paulina

Aqua Fit – to połączenie aerobiku w wodzie z ćwiczeniami wzmacniającymi oraz elementami pływania. Ćwiczenia odbywają się na głębokim basenie (tor 1) z użyciem pasów wypornościowych oraz specjalistycznego sprzętu do wzmacniania poszczególnych partii mięśniowych. Podczas 55 minutowego treningu:będziesz świetnie się bawić, wysmuklisz swoją sylwetkę, ujędrnisz poszczególne partie mięśniowe, odciążysz kręgosłup i zwiększysz zakres swoich ruchów, zgubisz centymetry i poprawisz wydolność swojego organizmu, poprawisz koordynację ruchową i wzmocnisz mięśnie głębokie, uwolnisz endorfiny i zwiększysz odporność na stres i choroby. Jest to świetny trening dla całego ciała, ponieważ zaangażowane są rozmaite partie mięśni. Dzięki temu poprawisz wygląd swojej sylwetki, a aerobowy typ zajęć zapewni utratę wagi bez ryzyka doznania kontuzji. Twój kręgosłup oraz stawy będą odciążone, a opór wody z użyciem hantli i wypornościowych obciążników to balsam dla Twojej skóry. Serdecznie zapraszamy! Rezerwacji można dokonać osobiście przy kasie Parku Wodnego lub na adres e-mail: basen@aqua-zdroj.pl. Ilość miejsc ograniczona, przed zapisaniem koniecznie zapoznaj się z regulaminem dostępnym na stronie: www.aqua-zdroj.pl/nowe-zajecia-aqua-fit

 

 

 

Podziel się ze znajomymi

2013 Wszelkie prawa zastrzeżone przez AQUA-ZDRÓJ Sp. z o.o.- Wdrożenie www.960pixels.pl