Fitness

Godziny otwarcia strefy Fitness
pon – pt 6.00 – 22.00
sob – niedz 6.00 – 22.00

Nasza strefa Fitness to bogaty wachlarz różnorodnych zajęć, tak, by każdy z Państwa znalazł coś odpowiedniego dla siebie. Różne formy Aerobiku to szeroka gama zajęć od tanecznych, poprzez wzmacniające aż do mentalno-relaksacyjnych. Nasza urozmaicona oferta zaspokoi najbardziej wysmakowane gusta form fitness, a wyspecjalizowana kadra instruktorska doradzi, zmotywuje i zaspokoi Państwa potrzeby. Wszystkie zajęcia prowadzone będą przy użyciu najlepszej jakości specjalistycznego sprzętu takiego jak: stepy, maty, piłki lekarskie i gimnastyczne, taśmy oraz hantle. Poniżej zamieszczamy szczegółowy opis dostępnych u nas zajęć. Zachęcamy również do zapoznania się z naszym cennikiem zajęć fitness.

Grafik zajęć Strefy Sport

 

Grafik zajęć Strefy Fitness
Godziny Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
8:00
9:00 Joga FitMariola StretchingMariola
10:00 ZumbaMonika ZumbaMonika
15:45 Zdrowe plecy Edyta/Gosia/Ania Zdrowe plecy Edyta/Gosia/Ania
16:00 StretchingMariola Joga fitMariola
17:00 ABTDorota PilatesEdyta Płaski brzuchDorota
18:00 Fit&StrongRoksana PilatesEdyta Fit MixMałgorzata Perfect BodyPaulina TrampolinyIwona
19:00 TrampolinyJulka Latino FitKarolina SpinningMarcin Latino FitKarolina Fit MixMałgorzata
20:00 Trening powięziowyMarcin PUMP – sztangiEwelina (godz. 20:10) StabiliacjaKrzysztof TrampolinyJulka godz. 20:10 PUMP – sztangiEwelina

Ze względu na komfort ćwiczeń na sali fitness podczas zajęć może przebywać maksymalnie 35 osób.

* Zajęcia odbywają się w Centrum Odnowy i Rehabilitacji SPORT&SPA. Zapisy:

– Zdrowe plecy, tel. (74) 660 93 21, e-mail: odnowa@aqua-zdroj.pl

Opisy zajęć w Aqua Zdrój Squash&Fitness Center

ABT
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 17:00 Dorota Kocjan

ABT – ćwiczenia w formie wzmacniania dolnych partii ciała. Kształtowanie smukłych ud, kształtowanie pupy i wyrzeźbionego brzucha. Zajęcia przeznaczone dla pań które chcą poprawić wygląd brzucha, nóg i pośladków. Ze względu na prostą formę oraz średnią intensywność będą to idealne zajęcia dla osób początkujacych.

Dance for fit
Dzień Godzina Instruktor
środa 16:00 Mariola

Dance for fit – idealna forma aktywności dla osób, które lubią choreografię. Zajęcia utrzymujące ogólnorozwojowy, sportowy charakter, które z pewnością wniosą w Twoje życie nową energię. Wpłyną również korzystnie na układ nerwowy.

Fit Mix
Dzień Godzina Instruktor
środa 18:00 Małgorzata
piątek 19:00 Małgorzata

Fit Mix – to zajęcia z których może korzystać każdy, bez względu na wiek. W zależności od potrzeb, korzystamy z piłek, stepów, bosu i hantli. Ćwiczenia rozwijają umiejętności motoryczne, równowagę, siłę i oddech. Możesz liczyć na poprawę pracy narządów wewnętrznych, wzmocnienie mięśni całego ciała, rozwój i utrzymanie ruchomości stawów. Elementy cardio pomogą w spalaniu tkanki tłuszczowej, jak i rozwoju mięśni czy ogólnej poprawy wydolności organizmu. To wesołe zajęcia, które pomogą się odprężyć, skupić na sobie oraz odreagować po ciężkim dniu pracy.

Joga Fit
Dzień Godzina Instruktor
środa 16:00 Mariola
wtorek 9:00 Mariola

Joga Fit – elementy jogi w fitnessowej oprawie. Zajęcia opierają się na pracy z własnym ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzą do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtują piękną, smukłą sylwetkę, poprawiając samopoczucie i stan zdrowia.

Latino Fit
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 19:00 Karolina
czwartek 19:00 Karolina

Latino Fit – gorące rytmy, rozkołysane biodra i energia. Tak w skrócie można opisać zajęcia, które poprowadzi dla Was nasza instruktorka. Karolina, która od dziecka trenowała taniec towarzyski połączyła swoją pasję z fit stylem życia. W programie zajęć wzmacnianie i modelowanie ciała, jak i ćwiczenia poprawiające koordynacje ruchową. Daj się ponieść radości płynącej z tańca i spal w przyjemny sposób mnóstwo kalorii. Zajęcia fitness z elementami tańców latynoamerykańskich (Samba, Cha Cha, Salsa, Jive, Bachata)

Perfect Body
Dzień Godzina Instruktor
czwartek 18:00 Paulina

Perfect Body – to forma treningu ogólnorozwojowego. Na jednych zajęciach angażowane są wszystkie partie mięśniowe kolejno według wielkości, od największej do najmniejszej. Trening doskonałe wyszczupla, kształtuje i wysmukla sylwetkę. Stosowanie dodatkowego sprzętu (stepy, hantle) zwiększa zaangażowanie mięśni głębokich. Już po pierwszych zajęciach poczujesz że Twoje mięśnie wykonały dobrą pracę, a już po kilku tygodniach będziesz w stanie zauważyć wymierne efekty wizualne.

Pilates
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 18:00 Edyta
czwartek 17:00 Edyta

Pilates– to specjalny zestaw odpowiednio dobranych ćwiczeń, przeznaczonych dla osób w każdym wieku, na różnym poziomie sprawności ruchowej. Korzyści wynikające z treningu Pilates: – ćwiczenia znacznie wysmuklają sylwetkę, sprawiają, ze ginie brzuszek i tkanka tłuszczowa – wzmacniana i zwiększana jest siła wszystkich mięśni, a w szczególności mięśni brzucha, bioder, pośladków i pleców – ciało staje się sprężyste, giętkie i elastyczne – ćwiczenia poprawiają także nastrój i samopoczucie – ćwiczenia rozluźniają mięśnie ramion, karku i pleców – niwelowane są nagromadzone naprężenia, co przy silnym stresie ma wręcz działanie kojące.

Płaski brzuch
Dzień Godzina Instruktor
piątek 17:00 Dorota

Płaski brzuch

PUMP – sztangi
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 20:10 Ewelina Sz.
piatek 20:10 Ewelina Sz.

PUMP – sztangi– to trening z wykorzystaniem sztangi o różnych obciążeniach, mający na celu spalanie tkanki tłuszczowej, jak również wzmacnianie i kształtowanie mięśni całego ciała. Dzięki zastosowaniu sztangi o zmiennym ciężarze, trening PUMP umożliwia dostosowanie intensywności wysiłku do indywidualnych możliwości każdego uczestnika zajęć. Miłośnikami tej formy zajęć są zarówno kobiety jak i mężczyźni w każdym wieku.

Spinning
Dzień Godzina Instruktor
środa 19:00 Marcin

Spinning – zajęcia na rowerach stacjonarnych. Przeznaczone dla wszystkich amatorów jazdy na rowerze w każdym wieku. To połączenie treningu grupowego z kolarskim na specjalistycznych rowerach. Intensywny wysiłek w motywującej się nawzajem grupie, przy dobrej muzyce. Indoor Cycling pozwala na optymalną kontrolę wysiłku i szybkie osiągnięcie celu. Jest zupełnie bezpieczny, odciąża stawy, wskutek czego ryzyko kontuzji jest minimalne. To jazda po wyimaginowanych trasach do energicznej muzyki i ogromna satysfakcja po zakończonym treningu.

Stabilizacja
Dzień Godzina Instruktor
środa 20:00 Krzysztof

Stabilizacja skupia się na trzech obszarach ciała:

– kończyna górna

– kończyna dolna

– odcinek lędźwiowy kręgosłupa czyli popularny CORE

DLACZEGO STABILIZACJA? Ponieważ dobra kontrola i stabilizacja w tych obszarach sprawia, że trening siłowy lub sportowy jest bezpieczniejszy. Uczymy się utrzymywać neutralne ustawienie kręgosłupa, trzymać ustawione łopatki, oraz panować nad naszymi nogami, które często nie pracują poprawnie przez brak odpowiedniej siły mięśni pośladkowych. Dla sportowców odpowiednie ustawieniu tułowia pozwala efektywniej przenosić energię, co sprawi, że będziesz szybszy lub skoczysz wyżej

Na każdym treningu ruszamy minimum dwie z tych 3 części, co sprawia, że treningi nie są łatwe i można się na nich naprawdę zmęczyć

Dodatkowymi plusami tego treningu są:

*Trening stabilizacji kręgosłupa lędźwiowego obejmuje trening mięśni brzucha, co może go wykształtować

*Trening stabilizacji kończyny górnej obejmuje trening pośladków, które według nas są jednymi z najważniejszych mięśni w naszym ciele

Stretching
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 16:00 Mariola
piątek 9:00 Mariola

Stretching – siła, kondycja i zdrowie. Zajęcia uwalniają od napięć, dają psychiczne odprężenie, lepszy przepływ energii, wzmacniają układ nerwowy, poprawiają ogólną kondycję fizyczną.

Trampoliny
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 19:00 Julka
czwartek 20:00 Julka
piątek 18:00 Iwona

Trampoliny – są doskonałą formą aktywności fizycznej, która daje maksymalną efektywność. Co więcej to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dozą dobrego humoru. Trening na trampolinach poprawia kondycję, modeluje sylwetkę i wyzwala endorfiny.

Trening powięziowy
Dzień Godzina Instruktor
poniedziałek 20:00 Marcin

Trening powięziowy – powięzie łączą mięśnie ze sobą wzdłuż kończyn oraz tułowia człowieka, tworząc w ten sposób wiele łańcuchów lub taśm. Pojęcie oraz koncepcję taśm anatomicznych stworzył amerykański terapeuta i anatom Thomas Myers. Ustalił on, że powięzie otaczają niczym sieć ciało człowieka z każdej strony. Ich właściwe napięcie oraz elastyczność sprawiają, że nasze ciało jest proste, stabilne i tworzy jednolitą całość. Dzięki taśmom powięziowym wykonujemy ruchy kończynami bądź ciałem, zachowując przy tym właściwą jego pozycję. Odpowiednio elastyczne i zarazem napięte łańcuchy anatomiczne są niezwykle ważne dla zdrowia, jakości poruszania się, rozkładu (przekazu) energii w naszym ciele.

Na treningu skupiamy się na odpowiednim rozciągnięciu całych łańcuchów anatomicznych a nie poszczególnych partii mięśniowych. W niektórych ćwiczeniach uczymy się napinania całej taśmy anatomicznej i „puszczania” tego napięcia, uwalniając energię z napięcia. Coś w stylu naciągnięcia gumy i puszczenia jej. Ta umiejętność jest bardzo pomocna w większości sportów. Trening ten ma również charakter terapeutyczny.

Co daje trening powięziowy: prewencja urazów, terapia kręgosłupa, znaczna poprawa cech motorycznych, poprawa mobilności, poprawa elastyczności, stabilizacja całego aparatu ruchu, działa antyzapalnie, poprawia wady postawy, przyspiesza reakcję i kontrolę nerwowo- mięśniową, doskonali symetrię ruchową, stymuluje produkcję kolagenu, polepsza propriocepcję, działa zbawiennie na problemy z tzw. celulitis

Zdrowe plecy
Dzień Godzina Instruktor
wtorek 15:45 Edyta/Gosia/Ania
czwartek 15:45 Edyta/Gosia/Ania

Zdrowe plecy – Gimnastyka skierowana jest do osób, które chcą usprawnić swoje ciało poprzez ogólnorozwojowe ćwiczenia o nieco mniejszej intensywności niż typowe zajęcia fitness. Nasze zajęcia są doskonałym sposobem utrzymania dobrej kondycji, siły mięśniowej i prawidłowej ruchomości stawów dla: osób w średnim wieku lub starszych, osób cierpiących na bóle pleców, osób spędzających dużo czasu w pozycji siedzącej (pracownicy biurowi, kierowcy), osób w każdym wieku, jako rehabilitacja po operacjach kręgosłupa lub innych zabiegach operacyjnych w drodze powrotu do stanu sprzed zabiegu. 45 minut ćwiczeń podzielone jest na rozgrzewkę przy muzyce, część główną (na macie) nacelowaną głównie na ćwiczenia mięśni brzucha, grzbietu i kończyn oraz część końcową – rozciąganie, wyciszanie. Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych fizjoterapeutów.

Zumba
Dzień Godzina Instruktor
sobota 10:00 Monika
niedziela 10:00 Monika

Zumba  – to połączenie elementów tańca latynoskiego oraz aerobiku. Łatwa choreografia sprawi, że poczujesz się jak gwiazda, poprawisz swoją koordynację ruchową, pamięć, a przy tym spalisz w przyjemny sposób mnóstwo kalorii.

 

Podziel się ze znajomymi

2013 Wszelkie prawa zastrzeżone przez AQUA-ZDRÓJ Sp. z o.o.- Wdrożenie www.960pixels.pl