Fitness

Godziny otwarcia Squash & Fitness Center
poniedziałek  – niedziela 6.00 – 21.00

Kontakt ze Strefą Sport Kasa: 74 660 93 13 lub 609 488 580

Zapoznajcie się z cennikiem fitness.

Mini band  – ćwiczenia w formie wzmacniania dolnych partii ciała. Kształtowanie smukłych ud, kształtowanie pupy i wyrzeźbionego brzucha. Zajęcia przeznaczone dla pań które chcą poprawić wygląd brzucha, nóg i pośladków. Ze względu na prostą formę oraz średnią intensywność będą to idealne zajęcia dla osób początkujących jak i zaawansowanych

 

Vinyasha joga – czyli joga dynamiczna gdzie sekwencja asan zsynchronizowanych z oddechem połączona jest między sobą płynnymi przejściami. Zaczniemy od podstaw tak aby przybliżyć Ci jogę i zachęcić do jej bezpiecznej praktyki. Każde zajęcia obejmą praktykę asan-pozycji dzięki którym wzmocnisz i uelastycznisz ciało

-pranyamy i praca z oddechem

-medytacje-pomogą Ci wyciszyć umysł i skupić się na swoim wnętrzu. Popracujemy nad balansem , równowagą, wzmocnieniem od środka i na zewnątrz ,rozluźnieniem i odpuszczeniem. Zajęcia skierowane są dla osób już praktykujących jaki i początkujących

 

Latino Fit – gorące rytmy, rozkołysane biodra i energia. Tak w skrócie można opisać zajęcia, które poprowadzi dla Was nasza instruktorka. Karolina, która od dziecka trenowała taniec towarzyski połączyła swoją pasję z fit stylem życia. W programie zajęć wzmacnianie i modelowanie ciała, jak i ćwiczenia poprawiające koordynacje ruchową. Daj się ponieść radości płynącej z tańca i spal w przyjemny sposób mnóstwo kalorii. Zajęcia fitness z elementami tańców latynoamerykańskich (Samba, Cha Cha, Salsa, Jive, Bachata).

 

Full Body – to forma treningu ogólnorozwojowego. Na jednych zajęciach angażowane są wszystkie partie mięśniowe kolejno według wielkości, od największej do najmniejszej. Trening doskonałe wyszczupla, kształtuje i wysmukla sylwetkę. Stosowanie dodatkowego sprzętu (stepy, hantle) zwiększa zaangażowanie mięśni głębokich. Już po pierwszych zajęciach poczujesz że Twoje mięśnie wykonały dobrą pracę, a już po kilku tygodniach będziesz w stanie zauważyć wymierne efekty wizualne.

 

PUMP – sztangi– to trening z wykorzystaniem sztangi o różnych obciążeniach, mający na celu spalanie tkanki tłuszczowej, jak również wzmacnianie i kształtowanie mięśni całego ciała. Dzięki zastosowaniu sztangi o zmiennym ciężarze, trening PUMP umożliwia dostosowanie intensywności wysiłku do indywidualnych możliwości każdego uczestnika zajęć. Miłośnikami tej formy zajęć są zarówno kobiety jak i mężczyźni w każdym wieku.

 

Spinning – zajęcia na rowerach stacjonarnych. Przeznaczone dla wszystkich amatorów jazdy na rowerze w każdym wieku. To połączenie treningu grupowego z kolarskim na specjalistycznych rowerach. Intensywny wysiłek w motywującej się nawzajem grupie, przy dobrej muzyce. Indoor Cycling pozwala na optymalną kontrolę wysiłku i szybkie osiągnięcie celu. Jest zupełnie bezpieczny, odciąża stawy, wskutek czego ryzyko kontuzji jest minimalne. To jazda po wyimaginowanych trasach do energicznej muzyki i ogromna satysfakcja po zakończonym treningu.

 

Trening powięziowy – powięzie łączą mięśnie ze sobą wzdłuż kończyn oraz tułowia człowieka, tworząc w ten sposób wiele łańcuchów lub taśm. Pojęcie oraz koncepcję taśm anatomicznych stworzył amerykański terapeuta i anatom Thomas Myers. Ustalił on, że powięzie otaczają niczym sieć ciało człowieka z każdej strony. Ich właściwe napięcie oraz elastyczność sprawiają, że nasze ciało jest proste, stabilne i tworzy jednolitą całość. Dzięki taśmom powięziowym wykonujemy ruchy kończynami bądź ciałem, zachowując przy tym właściwą jego pozycję. Odpowiednio elastyczne i zarazem napięte łańcuchy anatomiczne są niezwykle ważne dla zdrowia, jakości poruszania się, rozkładu (przekazu) energii w naszym ciele.

Na treningu skupiamy się na odpowiednim rozciągnięciu całych łańcuchów anatomicznych a nie poszczególnych partii mięśniowych. W niektórych ćwiczeniach uczymy się napinania całej taśmy anatomicznej i „puszczania” tego napięcia, uwalniając energię z napięcia. Coś w stylu naciągnięcia gumy i puszczenia jej. Ta umiejętność jest bardzo pomocna w większości sportów. Trening ten ma również charakter terapeutyczny.

Co daje trening powięziowy: prewencja urazów, terapia kręgosłupa, znaczna poprawa cech motorycznych, poprawa mobilności, poprawa elastyczności, stabilizacja całego aparatu ruchu, działa antyzapalnie, poprawia wady postawy, przyspiesza reakcję i kontrolę nerwowo- mięśniową, doskonali symetrię ruchową, stymuluje produkcję kolagenu, polepsza propriocepcję, działa zbawiennie na problemy z tzw. celulitis

Zdrowy kręgosłup – Gimnastyka skierowana jest do osób, które chcą usprawnić swoje ciało poprzez ogólnorozwojowe ćwiczenia o nieco mniejszej intensywności niż typowe zajęcia fitness. Nasze zajęcia są doskonałym sposobem utrzymania dobrej kondycji, siły mięśniowej i prawidłowej ruchomości stawów dla: osób w średnim wieku lub starszych, osób cierpiących na bóle pleców, osób spędzających dużo czasu w pozycji siedzącej (pracownicy biurowi, kierowcy), osób w każdym wieku, jako rehabilitacja po operacjach kręgosłupa lub innych zabiegach operacyjnych w drodze powrotu do stanu sprzed zabiegu. 45 minut ćwiczeń podzielone jest na rozgrzewkę przy muzyce, część główną (na macie) nacelowaną głównie na ćwiczenia mięśni brzucha, grzbietu i kończyn oraz część końcową – rozciąganie, wyciszanie. Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych fizjoterapeutów.

 

Zumba– to połączenie elementów tańca latynoskiego oraz aerobiku. Łatwa choreografia sprawi, że poczujesz się jak gwiazda, poprawisz swoją koordynację ruchową, pamięć, a przy tym spalisz w przyjemny sposób mnóstwo kalorii.

 

Tabata- to krótkie lecz intensywne serie ćwiczeń angażujące jak najwięcej mięśni naszego ciała. Jest to trening, który w krótkim czasie daje wymarzone efekty; tak więc jest to marzenie każdej dbającej o kondycję osoby. Trening Tabata poprawia znacznie wydolność aerobową (tlenową) i anaerobową (beztlenową) w porównaniu do treningu o niskiej i średniej intensywności. Według badań trening tego typu o wysokiej intensywności to skuteczny sposób na spalenie tkanki tłuszczowej i podkręcenie metabolizmu. Ćwiczenie w ten sposób pozwala spalić więcej tłuszczu niż tradycyjne ćwiczenia aerobowe. Jest to możliwe poprzez utrzymujący się po zakończonym treningu podwyższonym metaboliźmie kwasów tłuszczowych. Proces ten może trwać nawet kilkanaście godzin po zakończonym treningu podczas którego tkanka tłuszczowa jest spalana szybciej, mimo że nie wykonujemy już ćwiczeń.

 

 

 

 

Podziel się ze znajomymi

2013 Wszelkie prawa zastrzeżone przez AQUA-ZDRÓJ Sp. z o.o.- Wdrożenie www.960pixels.pl